This browser does not support the video element.

اعتراض مردم زلزله زده به بی عملی رژیم – گزارش های خبرنگاران سیمای آزادی

اعتراض مردم زلزله زده به بی عملی رژیم



  • گزارشهای خبرنگاران سیمای از آزادی از مناطق زلزلزده


 

  • خامنه‌ای یک هفته پس از فاجعه زمین‌لرزه، بامداد دوشنبه وارد کرمانشاه شد و با صحنه‌سازیهای مهوع و فضاحت‌‌بار تلاش کرد خود را همسو با مردم فاجعه‌زده نشان دهد.


در فیلمی که از صحنه ورود او منتشر شده، حتی کسانی که برای او شعار می‌دادند لهجه محلی نداشتند.

در تصاویری که از محل حضور خامنه‌ای توسط خبرگزاری رسمی رژیم انتشار یافته، جمعیتی که در آن دیده می‌شود مملو از آخوندهای عمامه‌به‌سر و پاسدار و بسیجی است. ولی فقیه ارتجاع در سخنرانی خود همانند آخوند روحانی از سپاه پاسداران تمجید کرد و مدعی شد اگر ارتش و سپاه نبودند تلفات زلزله بیشتر می‌شد.

به گفته رسانه‌های حکومتی وی در تاریکی از چادرهای زلزله‌زدگان دیدن کرده است.

 

  • روز یکشنبه پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم که به مناطق زلزله زده سفر کرده بود با خشم مردم مصیبت دیده روبرو شد. مردم خشمگین می‌گفتند همه کمکها فقط مردمی بود.


 

  • تصاویری از وضعیت مناطق زلزله زده واظهارات زلزله زدگان و اعتراض آنها به کارگزاران رژیم که روی شبکه های اجتماعی منتشر شده است


 

  • پهلوان مسلم اسکندر فیلابی، مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌ای ضمن استقبال از فراخوان خانم مریم رجوی برای کمک به هم میهنان زلزله زده و پاسخ سیمای آزادی مبنی بر اختصاص یک میلیارد تومان کمک های ارزنده هم میهنانمان در داخل ایران، اعلام کرد: شک نیست انبوه حامیان سیمای آزادی در داخل میهن با استقبال از این دعوت سراز پا نشناخته به یاری زلزله زدگان خواهند شتافت.


مشاهده فیلمی در سیمای آزادی که پاسداری، سیلی به گوش هموطنی که برای کمک به زلزله زدگان آمده بود میزد تا کمکهای مردمی را برای خود و دوستانش ببرد و یا آنجا که کمک های مردمی را به زور میگیرند و بعد به دروغ به اسم کمک حوزه های جهل و جنایت آخوندی به زلزله زدگان جا میزنند دل هر ایرانی شرافتمندی را به درد می آورد.

پهلوان فیلابی می افزاید: ایلغار خمینی هیچ ارزشی برای ملک و ملت ایران قائل نیست، به مصداق ”کس نخارد پشت من، جز ناخن انگشت من“ ما باید در داخل و خارج از ایران دست در دست یکدیگر با هم متحد شویم تا بتوانیم در این دوران سخت به یاری هم میهنانمان در شهرهای زلزله زده برخیزیم.

در این اطلاعیه خطاب به ورزشکاران جوانمرد، آمده است: شما الگوی بر جسته ای مثل جهان پهلوان تختی دارید، که در زلزله بوئین زهرا شخصأ به جمع آوری کمک های مردمی و رساندن آنها به نیازمندان برخاست. امروز در شرایطی که رژیم زهر خورده و درمانده آخوندی و شخص خامنه ای نه خودش به فکر حل مشکلات و نیازهای بیشمار زلزله زدگان است، نه اجازه میدهد کمک های مستقل مردمی بدست آنان برسد و نه حتی کمک های کشورهایی که برای اینکار اعلام آمادگی کرده اند را میپذیرد، وظیفه همه ماست که به هر شکل و از هر طریق با دور زدن دزدان حکومتی به یاری هم میهنانمان بشتابیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: