This browser does not support the video element.

حمله ولایتی، مشاور خامنه‌ای به امانوئل ماکرون در مورد برنامه موشکی رژیم

حمله ولایتی، مشاور خامنه‌ای



  • علی اکبر ولایتی، مشاور خامنه‌ای امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه را به خاطر اظهاراتش در مورد برنامه موشکی رژیم مورد حمله قرار داد.

  • خبرگزاریهای حکومتی با درج اظهارات مشاور خامنه ای نوشتند: علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد و تقبیح اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه برضد نظام، گفت: به نفع آقای ماکرون و فرانسه نیست که در موضوع موشکی و امور راهبردی جمهوری اسلامی که در آن حساسیت بسیار داریم, دخالت کند.


 

  •  ولایتی مشاور خامنه ای در اظهاراتش علیه رئیس جمهور فرانسه گفت:


ولایتی: ما که برای دفاع مون از دیگران اجازه نمی گیریم که حالا موشک داشته باشیم یا نداشته باشیم و اون آقا بما بگه چند کیلومتر مثلا برد موشک باشه, چند کیلومتر نباشه, به ایشون چه ربطی داره. ایشون اصلا چه کاره است که دخالت میکنه. اگر میخواد که رابطه ایران و فرانسه یک رابطه, رو به رشدی باشه, سعی بکنه که در اینجور امور دخالت نکنه, این خلاف مصالحه خوده فرانسه است. معمول است که پاسخ ما به ایشون منفی است.برای چی این رو مطرح میکنه که بعد که پاسخ منفی گرفت, بگند که آقای ماکرون در سیاستش شکست خورده.

بداند که اگر در این امور وارد بشه حتما جواب منفی, یک درصد هم احتمال نداره که ما جواب مثبت بدیم و این امری که مداخله در امور دفاعی ما است.
لطفا به اشتراک بگذارید: