This browser does not support the video element.

موشکاف–آشی واسه نظام پختن ، چند وجب روغن روشه! - 22 آبان ۹۶

 


  • موشکاف:‌




  • سلام! میگن طرف وسط راه زمین خورد واسه اینکه خیط نشه تا خونه اشون سینه خیز رفت. هاهاهاها. حالا حکایت عظماست که از سر ناچاری رفته تو راه برجام و حالا داره سینه خیز میره. تا کجا؟ تا لب گور. هاهاهاها.




خامنه‌ای درمراسم اربعین ­ـ 18آبان 96 : آنچه مهم است و همه‌مان باید در نظر داشته باشیم، ثبات در این راه است؛ ثبات در این راه! منتها راه، راهِ همواری نیست؛ راه پرپیچ و خمی است، راه پرفراز و نشیبی است، راهی است که بعضی‌ها ممکن است در این راه به‌خاطر برخورد با عوامل نامساعد، از عزم و اراده‌شان کاسته بشود؛


  • موشکاف:




  • هاهاهاها. تو پیچ و خم راه و تو این ناهمواری ها بپا یه هویی شست پات نره تو چشت. هاهاهاها. بعله، عظما اینو گفت و این دلقکای نماز جمعه ری توییتش کردن. هاهاهاهاها.




آخوند رمضانی پور نمایش جمعه رفسنجان 19 آبان: عقب نشینی و سازش با استکبار به معنای نابودی و دست کشیدن از اسلام است. اگر خواهان مقابله با فزون خواهی آمریکا باشیم... نباید ضعف نشان دهیم.

موشکاف:‌


  • هاهاهاها. جای اسلام بذارین نظام ولایت، اون وقت جمله اش درست میشه. هاهاهاها. میگه نباید ضعف نشون بدیم! پس چی میخوای نشون بدی، قوت؟ آخه کو قوت؟! دندون موشکاتونم که میخوان بکشن. هاهاهاها. خب یه ذره هم بنال ببینیم این دشمنان نظام سراغ چی میرن؟‌




کاظم طباطبایی نمایش جمعه کاشمر ـ 19 آبان: دشمن به سراغ نقاط ضعف می‌رود و لذا باید مراقب باشیم که این حرکت‌های عقلانی ما با اقدامات اشتباه برخی افراد به انحراف کشیده نشود... و ما هم بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم.

 


  • موشکاف:‌




  • هاهاهاها. چشم بسته غیب گفت! هاهاهاها. پ نه پ! دشمن میره سراغ نقاط قوت که البته تو نظام پیدا نمیشه. هاهاهاها. حالا به نظرتون این نقاط ضعف چیه؟ خرچنگ نظام وارد می شود. هاهاهاها.




 

آخوند خاتمی در نمایش جمعه تهران 19 آبان: دشمن از سرسختی بر موضعش سه هدف رو دنبال میکنه :هدف اول این است که روحیه ببازند سست بشوند, انگیزه برای ادامه راه نداشته باشند

هدف دوم این است که فرهنگ ما نمیتوانیم را جا بیندازند. هدف سوم هم اینه که شما رو به تسلیم وادارند ... دشمن میخواد که شما سست بشید و ما وهنوا شما به اینجا برسید که ما نمیتوانیم...

 


  • موشکاف:‌




  • موشکافی رو صفا کردین؟! هاهاهاها. بندة موشکاف مو رو از ماست میکشم بیرون. اون یکی گفت دشمن میخواد ضربه بزنه و از نقاط ضعف وارد میشه. این یکی هم نقاط ضعف رو برشمرد. یعنی انگیزه و روحیة مهره های و نیروهای نظام. هاهاهاها. تازه این که چیزی نیست خوبه یه کم از ذائقة‌ ملت بشنوین.




 

آخوند علم الهدی در نمایش جمعه مشهد 19 آبان: یک عده دیگر می‌نشینند گوشه و کنار تحلیل کنند که ملت از انقلاب خسته شدند و ذایقه دینی خود را از دست دادند، این مردم ذایقه دینی را از دست دادند؟ چرا این جور تحلیل می‌کنید نمایش برای ذایقه دینی ملت از این بالاتر؟

 


  • موشکاف:‌ هاهاهاها. این دلقک های نمایش جمعه خودشونم حواسشون نیست! حرفاشون پر از روحیه باختگیه!‌هاهاهاها. اگه روحیه داشتن که یه دود و دمی می کردن! یه آتیشی می سوزوندن! یه موشکی می پروندن هاهاهاها. به این میگن بن بست استراتژیک.




  • هاهاهاها. حالا بذارین این آشی که واسه نظام پختن یه ذره قل بخوره و جا بیفته تا معلوم بشه چن وجب روغن روشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.




 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: