This browser does not support the video element.

خبرهای تکمیلی از فاجعه زلزله در استان های غرب کشور

فاجعه زلزله


با عرض تسلیت به هموطنان بویژه مردم مصیبت دیده در مناطق زلزله زده در کرمانشاه و استانهای غربی میهن، به تصاویر و گزارشات جدیدی که از شهرها و روستاهای مناطق زلزله زده بدستمان رسیده توجه کنید

به دنبال زلزله شدید در مناطق غربی کشور، که در جریان آن صدها تن از هموطنان جان خود را به خصوص در شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین از دست دادند، مردم مصیبت‌زده در سرپل ذهاب در اعتراض به بی‌عملی حکومت آخوندی در کمک‌رسانی به مناطق آسیب دیده در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند.

بینندگان به تصاویری از اعتراضات مردم زلزله زده به ندانم کاری های رژیم که تلویزیون حکومتی مجبور به پخش آن شده توجه کنید

خبرهای رسیده از منطقه زلزله زده در استان کرمانشاه حاکیست که دستکم 12هزار خانه به طور کامل از بین رفته و 15 هزار واحد مسکونی نیز باید به صورت اساسی تعمیر شوند.

در جریان زلزله ویرانگر، وضعیت وخیم ساختمانهای موسوم به مسکن مهر توسط ارگانهای حکومتی از جمله سپاه پاسداران ساخته شده بود، برملا شده و اغلب این ساختمان دچار ریزش و فروپاشی شدند و خسارت سنگینی به بار آوردند.

یک رسانه حکومتی اعتراف کرد: بسیاری از ساختمانهایی که در قالب طرح مسکن مهر ساخته شده‌اند، فاقد ساده‌ترین استانداردهای مقاومت در برابر زلزله بوده‌اند. و حتی قادر نبوده‌اند در حد و اندازه یک سرپناه و خوابگاه به ساکنان و صاحبان خود سرویس و احساس امنیت و آرامش بدهند.

گزارشاتی از گزارشگران سیمای آزادی از مناطق زلزله زده
لطفا به اشتراک بگذارید: