This browser does not support the video element.

بحران درونی رژیم برسر تحولات منطقه و زیر ضرب رفتن مداخلات و تروریسم

بحران درونی رژیم


پاسدار یدالله جوانی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، درباره خطر مذاکره حول برنامه موشکی رژیم به باند رقیب هشدار داد و طی مصاحبه یی با خبرگزاری سپاه پاسداران گفت: در شرایط کنونی، هر کس در داخل کشور موید مذاکره موشکی باشد، از یک طرف دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید او را با توجه به پروژه نفوذ دشمنان به صورت جدی مورد مطالعه و بررسی قرار دهند، و از طرف دیگر ، شورای عالی امنیت ملی برای کور کردن این جریان ضد امنیت ملی، فعالانه و به هنگام، باید وارد عمل شود.

پاسدار جوانی با طعنه به آخوند روحانی و یادآوری دعاوی وی در مورد دستاوردهای برجام نوشت:مگر سایه شوم جنگ با برجام هسته ای از سر کشور دور نشد؟ مگر دیوار تحریم ها با برجام هسته ای فرونریخت؟ شما که افتخارتان این بود که با برجام جلوی جنگ گرفته شد».

مشاور نماینده خامنه ای در سپاه پاسداران خطاب به آخوند روحانی اضافه کرد : بر فرض محال با مذاکرات موشکی و پذیرش محدودیت ها در این موضوع، سایه شوم جنگ را دور کردید، فردا که دشمن بر روی دیگر عناصر قدرت کشور تمرکز کرده و همین حیله و نیرنگ را با تحریم و فشار و تهدید به جنگ به کار می گیرد، آنجا شما چه موضعی خواهید داشت؟ آیا آن‌جا هم می گویید مذاکره کنیم تا جنگ نشود؟

 

بحران درونی و ترس و نگرانی حاکمیت آخوندی از تحولات منطقه و زیر ضرب رفتن تروریسم و مداخلات رزیم، هم چنان ادامه دارد. گزارشی در این رابطه

کیهان خامنه ای بعد از دو روز تعطیل اجباری ، با تیتر درشت انتقام کور از روشنگریهای کیهان ، باند روحانی را مورد حمله قرار داد و بخشهایی از مصاحبه پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه ای در کیهان را درج کرد و نوشت: دولت نشان داد که توان تشخیص مصالح ملی را ندارد

پاسدار شریعتمداری در سرمقاله کیهان خامنه ای بعد از دو روز توقیف توسط دولت آخوند روحانی باند رقیب را بشدت مورد حمله قرار داد و ضمن تاکید بر شکست برجام نوشت اگر توقیف کیهان به بهانه اقدام خلاف مصالح و امنیت ملی، حمایت آشکار و بیپرده از جنایتکاران آلسعود و امارات و ارسال ناخواسته این پیام به ائتلاف جنایتکاران غربی و عبری و عربی برای ادامه جنایت نیست، پس چیست؟!

این ماجرا میتواند علتهای دیگری نیز داشته باشد که حضور خط مرموز سازش در دولت و شماری از مشاوران و نزدیکان آن، نفوذیهایی که منافع خود را در آن سوی مرزها تعریف کردهاند از آن جملهاند.

کیهان هیچ و پوچ بودن برجام را علیرغم اغراقهای آنچنانی دولتمردان بر ملا کرده بود و امروزه همه میبینند که اسب زین شده را داده و افسار پاره تحویل گرفتهایم.

 

رسالت آخوندی در واکنش به توقیف کیهان خامنه ای، ارگان باند روحانی را جاده صاف کن جام زهر بعدی در زمینه موشکی توصیف کرد و نوشت:

کیهان توقیف می شود، آرمان جاده صاف کن مذاکرات موشکی می شود

روزنامه آرمان در سرمقاله خود نوشت: بهتر است با آغاز مذاکره، خطر جنگ و تحریم را از سر بگذرانیم. اگر مذاکره نکنیم ممکن است که اروپاییها مواضع تند و تیز آمریکاییها را در این مورد همراهی کنند!

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز در گفت‌‌وگو با «رسانه حکومتی بسیج آخوند روحانی را مورد حمله قـرار داد و گفت: حمله به قدرت موشکی ایران، اطلاق "دولت با تفنگ" به سپاه و بیان خزانه خالی پیش از مذاکرات، خلاف امنیت ملی بود نه تیتر کیهان

تلویزیون حکومتی، نیز در برنامه های مختلف خود هراس کارگزاران نظام از تحولات بین المللی و منطقه یی و هدف قرارگرفتن سیاستهای مداخله جویانه رژیم را برملا می کند:

تاجیک : سعودی ها فکر کردند از دمکراتها, نئو محافظه کاران یا جمهوریخواهان که آمدند و دارند روی هئیت حاکمه بدلیل ترامپ می تونند برد منطقه ای و بین المللی داشته باشند...

تغییر سیاست عربستان از رو در رویی مستقیم با ما به زدن یا از بین بردن اهرمهای ما این چیزی که رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها بعنوان استراتژی زدن دم مار معروف شد به جای زدن سر مار ...

مجری: به هر حال آنچه که روشن است اینکه عربستان نقشی رو بناست ایفا بکنه با هماهنگی با امریکا و اسرائیل و از جمله کشورهایی از جمله فرانسه تا بقول خودشون بتونند بازوهای قدرت و نفوذ معنوی جمهوری اسلامی رو در منطقه قطع بکنند یا دست ایران رو کوتاه بکنند

 

یک عضو شورای پول و اعتبار رژیم گفت که بانک‌های بزرگ دنیا از همکاری با (نظام) خودداری می‌کنند و به دلیل عدم شفافیت مالی، شرایط ارتباط بانک‌های (ما) با بانک‌های تراز اول دنیا فراهم نیست.

این کارگزار رژیم افزود: پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تحقق روابط اقتصادی و بانکی پس از توافق هسته‌ای محقق نشده. همکاری‌های محدودی در زمینه بانکی صورت گرفته ولی این حجم از همکاری‌ها پاسخگوی نیاز (ما) نیست.

وی خاطرنشان کرد، ارگان جهانی مبارزه با پولشویی (اف.آ.تی.اف) در آخرین نشست خود به (نظام) تا 31 ژانویه 2018 مهلت داد که تمامی اقدامات مورد نظر این نهاد را انجام دهد.
لطفا به اشتراک بگذارید: