This browser does not support the video element.

واکنشهای هراسان حکومت آخوندی از تحولات منطقه و تشدید انزوای رژیم

تحولات منطقه و تشدید انزوای رژیم


گزارشی از واکنشهای هراسان حکومت آخوندی نسبت به تحولات منطقه و تشدید انزوای بین المللی رژیم ،

روزنامه سپاه پاسداران نوشت: فراتر از اهداف امریکایی‌ها و اروپایی‌ها... مواضع عوامل رسانه‌ای و برخی جریان‌های داخلی برای بسترسازی و توجیه فشارها و تهدیدات آنهاست... روزنامه زنجیره‌ای آرمان... تلاش کرده است با محق جلوه دادن اروپایی‌ها در تحمیل مذاکرات موشکی، عملاً بر القائات آنها... صحه بگذارد و نهایتاً (نظام) را به پذیرش برجامی دیگر توصیه کند...

اتفاقاً طرح برجام موشکی متعاقب برجام هسته‌ای مطرح می‌شود. حتماً (نویسنده) از شنیدن اظهارات بان‌کی‌مون در مورد پلمب 2هزار مرکز هسته‌ای خیلی خوشحال است و در پی این است که همین پلمب‌ها را یک نهاد دیگر غربی بر مراکز موشکی (نظام) بزند...سوگمندانه باید گفت که متأسفانه برخی از رسانه‌ها... پازل دشمن را تکمیل می‌کنند.

منبع

یک رسانه دیگر این باند به نام سیاست روز تحت عنوان «باز هم ترفند «سایه جنگ» برای برجامی دیگر» نوشت: (برجام) قرار بود تحریم‌های اقتصادی را برچیند، سپس سایه جنگ را از سر (نظام) بردارد، اما اکنون برعکس شده است... تحریم‌های قبلی باقی ماند و تحریم‌های جدید وضع شد و شرایط به گونه‌ای شده است که عربستان (نظام) را تهدید به جنگ می‌کند... اکنون همان‌ها هشدار می‌دهند که جنگ نزدیک است و باید تمهیداتی اندیشید.

تمهیداتی که شما پیشنهاد می‌دهید چیست؟ مذاکراتی همچون مذاکره هسته‌ای و تعطیل شدن همه پادگان‌های نیروهای مسلح، برچیده شدن موشک‌‌های بالستیک که عامل بازدارنده اصلی مقابل دشمنان است و رها کردن منطقه به حال خود مناسب است؟ باز هم نقد بدهیم نسیه هم نگیریم؟

روزنامه شرق در سرمقاله خود زیر عنوان «دام سعودی‌ها برای (نظام)» نوشت: استعفای اجباری سعد حریری به‌منظور تضعیف لبنان و حزب‌الله، مقدمه این امر است تا شاید با زدن بازوهای ایران در لبنان، سوریه، عراق، یمن و دیگر نقاط بتواند به حساب (نظام) برسد... (نظام) ایران باید پختگی، سنجیدگی و تلاش دیپلماتیک را وجهه همت خود قرار دهد و از اینکه ناخودآگاه در دام سعودی‌ها بیفتد، پرهیز کند. به نظر می‌رسد سازوکار جهانی و منطقه‌ای این‌بار به شکل جدی‌تری، در آرزوی تعرض به (ما) و کاهش نقش و نفوذ آن در خاورمیانه است.
لطفا به اشتراک بگذارید: