This browser does not support the video element.

طنز، آقای موشکاف: اظهارات سرتشتک جعفری، معنی سراسیمگی

طنز، آقای موشکاف


موشکاف:‌ سلام دوستان! شما معنی سراسیمگی رو می دونین چیه؟ اگه می خواین معنی دقیقشو بدونین هر به حرفای این سرتشتک پاسداران نگاهی بکنین. منظورم پاسدار جعفریه:


«سرلشکر جعفری... در پاسخ به سوالی درخصوص ادعای ترامپ درباره حمله موشکی یمن به عربستان و اینکه ایران را عامل این شلیک‌ها نامیده، گفت: ترامپ سخنان بی‌حساب، غلط و دروغ زیاد گفته و این نیز یکی از آن تهمت‌هاست. جعفری افزود: اصلا امکان انتقال موشک به یمن وجود ندارد و این موشک‌هایی که شلیک می‌شود متعلق به خود یمن است که آنها را بازسازی کرده‌اند و با افزایش برد آنها در پی انتقام خون شهدای یمن هستند....وی افزود: بنا نیست هر اتفاقی در منطقه رخ داد آمریکا ایران را متهم کند».

موشکاف:‌ هاهاهاها. به این می گن سراسیمگی به هوای مردن بابای پاسدار سلیمانی خودشو رسونده که بگه من نبودم. خب اگه از یمن موشک پروندی اقلاً پاش وایسا. می خواد هم موشک بپرونه هم از عواقبش در بره. یکی به این سرتشتک بگه که به نظر میاد دوران باج گیری تموم شده. هاهاهاها. اون زمونا گذشت که کسی حاضر نبود دستونو رو کنه.


 

سخنگوی ائتلاف عربی گفت:«همه اسلحه‌ای که به حوثی‌ها می رسد از طریق بند "الحدیده" ( حدیده با ضم ح و فتح دال) صورت می‌گیرد».

وی افزود:«رژیم ایران قطعات موشک‌ها را به صورت جداگانه از طریق بندر حدیده که نیروهای ائتلاف به دلیل کمک‌های انسانی آن را بمباران نمی کنند، به حوثی‌ها به صورت قاچاق ارسال می‌کند و سپس به وسیله کارشناسان خود آنها را در صعده مونتاژ می‌کنند».

موشکاف:‌ هاهاهاها. حالا قسم های یارو جعفری رو باور کنیم یا دم خروس موشکا رو تو بندر حدیده . Hodayde. هاهاهاها. حالا این یکی خبرو داشته باشین. این یارو ولایتی، مشاور عظما رفته بود یه نونی از تنور داغ لبنان بیرون بکشه اما مثل اینکه خودش افتاد تو تنور. هاهاهاها.


 

استراتژی و رویکرد خصمانه دونالد ترامپ در قبال ایران، سندسازی اخیر کاخ سفید علیه ایران درباره واقعه حوادث تروریستی سال‌های گذشته از طریق القاعده و طالبان، ضرب‌آهنگ مستمر رژیم صهیونیستی برای اخلال در روند اجرای توافق هسته‌ای و تلاش بی‌وقفه برای برهم‌زدن آن و نهایتا اقدامات عربستان برای ایجاد مانعی در مقابل توفیقات و دستاوردهای ایران در منطقه که با پیروزی‌های پی‌درپی نیروهای عراق و سوریه بر داعش توازن منطقه را به‌شدت به نفع ایران برهم زده است، جملگی می‌تواند دستمایه نگران‌کننده‌ای برای آغاز بحران در لبنان و کشاندن پای ایران در آن باشد؛

موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله مثل این که اوضاع عوض شده بله بحران داره گسترش پیدا میکنه. خب اگر قصد سوسة جنگ افروزی داشتی پاش وایسا دیگه و الا باعث دست به یقه شدن خودتون می شه ها. هاهاهاها.


 

تقارن استعفای الحریری با سفر دکتر ولایتی به لبنان و ملاقات‌های گسترده با مقامات این کشور و از‌جمله سعد الحریری گذشت. اگرچه ظاهرا ارتباطی منطقی بین این رویداد مهم و سفر مقام ایرانی وجود ندارد؛ ولی نمی‌توان جایگاه نسبتا پررنگ این سفر در پازل استعفا و اجرای سناریوی مربوط به آن را نادیده گرفت.

موشکاف:‌ هاهاهاهاها. قبلنا تا عرصه تنگ میشد و عظما تو مخمصه می افتاد دو تا موشک میپروند و ۴ تا بمب منفجر می کرد و سوسة تروریستی میومد و باج خواهی میکرد. این بارم میخواست یه همچین سناریویی رو بره غافل که دیگه دوران اوباما گذشته. هاهاهاها. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: