باید شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان لبنان را عبرت دیگران کرد

شبه‌نظامیان متحد رژیم ایران در لبنان


ثامر السبهان وزیر مشاور در امور خلیج (فارس) عربستان روز دوشنبه 8آبان 96 گفت، لبنان زیر اشغال شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان است. به‌خاطر خطراتی که این شبه‌نظامیان متحد رژیم ایران برای کل منطقه ایجاد می‌کنند باید آنها را ”عبرت دیگران ”کرد.

السبهان در گفتگو با اسکای نیوز عربی گفت:


”با تمامی احترام و تقدیر نسبت به کشور لبنان و رهبران سیاسی شریف آن و برای تمامی مردم لبنان با همه اقشار آن، اما ما می‌دانیم که آنها تحت اشغال شبه‌نظامیان حزب‌الله قرار دارند که شبه‌نظامیانی شیطانی هستند.

وی از لبنانیها خواست نسبت به خطرناک بودن این شبه‌نظامیان شیطانی تروریست در شرایط کنونی آگاهی داشته باشند. السبهان تأکید کرد این حزب آنها را در چالش با کشورهای منطقه و حتی در سطح جهان وارد خواهد کرد.

السبهان گفت:‌ عربستان سعودی عزم دارد از کلیه امکانات برای دفع حزب‌الله استفاده کند. این شبه‌نظامیان شیطانی برای استخدام افراد مجرم کار می‌کنند و آنها را در پایگاههایی در داخل خاک لبنان آموزش می‌دهند و این عملی است که برخلاف توافقات بین‌المللی است.
السبهان هم‌چنین گفت، این شبه‌نظامیان از امکانات لبنان و فرودگاههای آن سوء‌استفاده کرده و برای اقدامات تروریستی و فراری دادن تروریستها به‌طور کامل آنها را در کنترل خود گرفته‌اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: