This browser does not support the video element.

پاسارگاد: رویارویی با رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه – گزارش تکمیلی

پاسارگاد: رویارویی با رژیم ضد ایرانی


گزارشهای تکمیلی از رویارویی مردمی با رژیم ضدایرانی ولایت فقیه پاسارگاد -۷آبان ۱۳۹۶

 

تلاشهای سرکوبگرانه دیکتاتوری آخوندی در هراس از تجمع مردم در پاسارگاد اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت

پاسارگاد – شماره 4 واکنش جنون آمیز سپاه پاسداران و دیگر نیروهای سرکوبگر به تجمع مردمی در پاسارگاد

 

  • رژیم ضد بشری آخوندی در وحشت از تجمع بزرگ مردمی در پاسارگاد، با توزیع اطلاعیه ای با امضای نیروی انتظامی


بنحو ابلهانه ای اعلام کرد که هر کس در این تظاهرات شرکت کند، مشمول ماده ۶۱۰ قانون تعزیرات ( کتاب پنجم قانون جزای رژیم آخوندی) میشود. بر اساس این ماده ”هر گاه دو نفر یا بیشتر اجتماع و تبانی نمایند که جرایمی بر ضد امنیت داخلی یا خارج کشور مرتکب شوند یا وسایل ارتکاب آن را فراهم نمایند در صورتی که عنوان محارب بر آنان صادق نباشد به دو تا پنج سال حبس محکوم خواهند شد”.

 

  • بسیجیان گردان ۳۰۲ موسوم به کمیل در شهرستان نیریز طی روزهای ۵ تا ۷ آبان یک اردوی رزمی صحرایی به نام «فجر 4» برگزار کردند. این نیروها اکثرا با لباس شخصی در این مانور شرکت کرده بودند...


  • رژیم آخوندی به ارتش تحت امر در استان فارس آماده باش داده و مرخصی ها آنها را لغو کرده است.

  • نیروهای سرکوبگر زمین های کشاورزی این منطقه را مسدود کرده و ماموران مسلح را اطراف کلیه روستاها مستقر کرده اند.

  • در پست بازرسی مسیر فرعی اقلید به صفا شهر پاسداران با شلیک هوایی در صدد پراکنده کردن انبوه جمعیتی بر آمدند که قصد رفتن به پاسارگاد را داشتند.

  • در برخی از پست های بازرسی از سرنشینان خودروها میخواستند یک تعهد نامه کتبی مبنی بر اینکه تا 24 ساعت بسمت پاسارگاد نروند امضا کنند.

  • رژیم در آخرین ایست بازرسی به سمت پاسارگاد، جاده را با موانعی شبیه میخ‌های بزرگ بسته بود تا هیچ خودرویی امکان عبور پیدا نکند.

  • رژیم آخوندی در مناطق مختلف شمار زیادی از مردم و حتی اهالی بومی منطقه را بخاطر کمک به مسافرانی که برای تجمع در پاسارگاد آمده بودند بازداشت کردند.

  • در برخی تجمعات در جاده ها و راههای منتهی به پاسارگاد مردم شعارهای ضد حکومتی ازجمله شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند.


 

  • پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه ای در روزنامه کیهان که از استقبال گسترده مردمی برای مشارکت در تجمع پاسارگاد به وحشت افتاده بود امروز با دجالگری نوشت ”حامیان آن روز کوروش همین نیروهای حزب الله امروز بوده اند” و مدعی شد لشکر کشی کوروش ”برای گسترش آئین یکتاپرستی و نجات ملت های مظلوم از سلطه جباران” همان کاری است که امروزه رژیم آخوندی ”با حضور خود در منطقه و برای حمایت از مقاومت و نجات محرومان و مستضعفان” میکند. این پاسدار که نمی تواند خشم خود را از شعارهای ضد حکومتی و بویژه شعار «مرگ براصل ولایت فقیه»، پنهان کند اضافه می کند: « اگر واقعاً طرفدار کوروش بوده و در ادعای خود صادق باشند باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر بدهند.»


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

7آبان 1396(29 اکتبر 2017)
لطفا به اشتراک بگذارید: