This browser does not support the video element.

فاکس نیوز: برنامه موشکی فقط برای بقا رژیم و علیه مصالح عالیه مردم ایران است

فاکس نیوز: برنامه موشکی


تلویزیون فاکس‌نیوز با اشاره به اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت، درباره برنامه موشکی رژیم گفت: این برنامه فقط برای بقای این رژیم و علیه مصالح عالیة مردم ایران است. این رژیم میلیاردها دلار را برای برنامة موشکی خود خرج می‌کند و این درحالیست که اکثریت مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

فاکس‌نیوز سپس در این رابطه از جان بولتون، پرسید: «آیا به نظر شما تردیدی وجود دارد که صرف میلیاردها دلار به قصد تولید تسلیحات اتمی است؟»

جان بولتون پاسخ داد: «(رژیم ایران) دقیقاً می‌داند که چکار می‌کند؛ نباید فراموش کنیم که (این رژیم) و کرة شمالی، 25 سال است که با یکدیگر هم‌کاری می‌کنند... هر دو آنها از برنامة غنی‌سازی اورانیومی استفاده می‌کنند که از عبدالقادر خان... خریداری کرده بودند. هر دو از طراحی اتمی مشابهی استفاده می‌کنند... این دو برنامه موشکی، در واقع دو روی یک سکه است».

جان بولتون در این مصاحبه رژیم آخوندی را یک رژیم «یاغی» نامید و گفت: «مشکل در تاریخ پایان‌یافتن توافق اتمی نیست، بلکه مشکل نواقصی است که در این توافق و اعمال آن وجود دارد... وقتی این رژیم برنامة سلاح اتمی خود را حفظ می کند، چه اهمیتی دارد که چند صفحه کاغذ به عنوان تعهد فقط امضا ءکند؟
لطفا به اشتراک بگذارید: