This browser does not support the video element.

طنز، آقای موشکاف: لایحه پشت لایحه برای تکمیل محاصره نظام

طنز، آقای موشکاف


موشکاف:‌ سلام! لایحه پشت لایحه! واسه چی؟ واسه تکمیل محاصرة‌ نظام! هاهاهاها. هم سیاسی، هم اقتصادی. از تحریمای حزب الشیطان گرفته تا تحریم موشکی! هاهاهاها. حالشون حسابی گرفته اس! میگی نه! ‌نگاه کن!


«خصومت‌ورزی آمریکا با ایران،‌ اینبار در کنگره پیگیری می‌شود. چند روز بعد از اینکه رئیس‌جمهور آمریکا سیاست جدید خصمانه ضد ایران را اعلام کرد،‌ خبرگزاری رویترز از پیش‌نویس طرحی خبر داده که در سنای آمریکا ضد ایران تنظیم شده است.

طبق این طرح که خارج از برجام عنوان شده ولی عملا تبصره‌ای بر آن است، در صورتیکه ایران مانع از بازرسی بازرسان آژانس هسته‌ای در هر مکانی که دلشان خواست بشود، یا موشک بالستیک آزمایش کند، آمریکا به بهانه داشتن قابلیت حمل سلاح هسته‌ای می‌تواند تحریمها را مجددا اعمال کند. »

 

موشکاف:‌ هاهاهاها. پس بی خود نیس آزمایش موش موشکو فراموش کردن. هاهاهاها آخه تحریمه بابا! تحریم! به قول معروف این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست. حالا باید ماستا رو کیسه کنن. هاهاهاهاها.


« شما میدونید در آمریکا ما دو تا لیست گروه های تروریستی داریم یکی مال وزارت خارجه هستش خیلی جدی نیست یکی مال وزارت خزانه داری هست اون لیست جدی گروه های تروریستی هستش که سپاه رو بر اساس اون قانون کاتسا یا مادر تحریمها یک هفته پیش در اون لیست گذاشتند یعنی سپاه رفتش در ذیل گروه های تروریستی.

نه تنها بحث سپاه رو داشت بحث ارتش رو هم داشت یعنی بعضی از شرکتها رو به بهانه ارتباط با ارتش تحریم کردند از این جهت هدف طرف مقابل این هستش که اهرمهای قدرت رو از دست ایران بگیره احساس میکنه با استفاده از برجام می تونه همون کاری رو که با بحث هسته ای کرد در حوزه های دیگه موشکی و نفوذ منطقه ای انجام بده »

موشکاف:‌ هاهاهاها. این برجام قرار بود قاتق نونشون بشه، بلای جونشون شد. یعنی همون چیزی که بندة موشکاف از همون روز اول گفتم، یادتونه؟ هاهاهاها. گفتم این جام زهره! زهرو که بره بالا جونی به عظما نمی مونه. هاهاهاها. حالا هم زهرای بعدی، پی در پی! پی در پی! بادا بادا مبارک بادا، ایشالا مبارک بادا! هاهاهاها.


 

 « مجری: پس با این ترتیب با توجه به صحبتهای جنابعالی فکر میکنید یعنی در واقع یک پوسته برجام باقی خواهد ماند از برجام خارج نخواهد شد آمریکا ولی عملا از کار خواهد افتاد نهایتا چه خواهد شد ؟ از برجام بنظر جنابعالی چی می مانه ؟

هدف این هستش که اهرمهای قدرت از دست جمهوری اسلامی گرفته بشه احساس میکنند با برجام اهرم قدرت رو در حوزه هسته ای گرفتند فکر میکنند برجام های دو و سه می تونه تو این حوزه کمک شون بکنه بحث تو متن قانون جدید هم سیستم های ماشه میخواهند اعمال بکنند به این معنی که

هم موارد تحریمی جدید می آورند و هم سیستم ایجاد میکنند که اگر ایران فلان کار رو نکرد اونوقت فلان تحریم جدید اعمال بشه .»

موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. عظما سوزونی به روش ماشة اتوماتیک! هاهاهاها. به عبارتی همون مسیری که خود عظما هم پیش بینی کرده بود. هاهاهاها عظما! الان کجای مسیری؟ یه کم دیگه میرسن به ولی فقیه ها! هاهاهاها. بعله. نظام ولایت بدجوری تو محاصره اس!‌هاهاهاها. راه در رو هم نداره!‌ فعلا عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: