This browser does not support the video element.

طنز، آقای موشکاف: بزبیاری عظما و بن بست برجام، دخالتهای منطقه ای و حقوق بشر

طنز، آقای موشکاف


سلام! این روزا نظام ولایت چند جانبه محاصره اس! هاهاها. هم برجامو و اتمی و موشکیش زیر ضربه، هم دخالتای منطقه ایش. از همه مهمتر اما حقوق بشره که حسابی خورده تو سرشون! هاهاهاها. به این وضعیت میگن بز بیاری! اونم یه گله بز! هاهاهاها. آثار ترس همین طور داره از زیر عبا و قبا بیرون می زنه:


 

«سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش جدید «عاصمه جهانگیر»، نماینده ویژه سازمان ملل متحد درباره حقوق بشر ایران به کمیته سوم مجمع عمومی این سازمان را محکوم کرد و آن را «فاقد مشروعیت و اعتبار» خواند. آقای قاسمی در خصوص گزارش جدید خانم «جهانگیر» گفت: «موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص گزارشگر ویژه و گزارش‌هایی که به مجمع عمومی و شورای حقوق بشر ارایه می کنند، موضعی اصولی و مبتنی بر ماهیت سیاسی و ناعادلانه انتصاب گزارشگر برای وضعیت حقوق بشر در کشورمان است.»


هاهاهاها. واقعا این چه گزارشی بود که داد؟! عدالت از این بیشتر که رکورد دار اعدام هستن؟! عدالت از این بیشتر که سنگسار می کنن، دست قطع می کنن، چشم درمیارن! واقعا جامعة جهانی چه توقعاتی داره ها!! هاهاهاها. به نظام ولایت باید رتبة اول وقاحت رو هم داد. هاهاهاها.



 

«گزارش گزارشگر به اصطلاح حقوق بشر سازمان ملل چیزی جز نمایش تصویری تحریف شده و پر از خطا از ایران نیست. این پاسخ نمایندة ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل به گزارش ضد ایرانی عاصمه جهانگیره. حسن نژاد گفت در این گزارش به ۱۷ هزار ایرانی قربانی تروریسم و حتی به اعمال تحریم های غیرقانونی و یک طرفه علیه ایرانیان به رهبری آمریکا حتی اشاره هم نشده. وی تاکید کرد تنها قدرت تعیین کننده برای حمایت از حقوق بشر در ایران، خود ایرانی ها هستند و جایی برای افراد خارجی نیست.»

 

هاهاهاها. کوچة علی چپ رو ملاحظه فرمودین؟ وقتی این یارو اینقدر سوخته حسابشو بکنین که خود عظما چقدر سوخته! هاهاهاهاها. البته نظام اونقدر سوخته که فقط به همین یکی بسنده نکرده این یکی هم روش.



«علیرضا میریوسفی رایزن مطبوعاتی ایران در سازمان ملل، گزارش خانم عاصمه جهانگیر درباره حقوق بشر در ایران را کاملا مغرضانه اعلام کرد.
وی در توئیت خود با کنایه به خانم جهانگیر گزارشگرحقوق بشر سازمان ملل نوشت: خانم جهانگیر مدعی است علیه ایران غرض ورزی نمی کند ولی او حتی با استانداردهای سازمان ملل هم صحبت نمی کند و اصرار دارد (دولت) ایران را رژیم ایران بخواند. حمایت از (مجاهدین) ...از مفاد گزارش عاصمه جهانگیر است.»

هاهاهاها. بنازم به مجاهدین که دست نظامو تو همه چی رو میکنن. هم اتمی، هم منطقه ای، هم حقوق بشر هاهاها. می بینین چه طوری ترس اصلی نظامو آشکار می کنه. می گه همه چی زیر سر مجاهدینه هاهاهاها. مجاهدین، دست مریزاد، دمتون گرم. بازم افشاگری کنین. هاهاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: