This browser does not support the video element.

چه گوارا انقلابی بزرگ و اسطوره تاریخ - اشکها و لبخندها

 

 

چه گوارا آن انقلابی بزرگ که بود و چه شد که چه گوارا، ازیک پزشک عادی به یک اسطوره تاریخ تبدیل شد. یک قهرمان و یک انقلابی برجسته ما امروز داستان چه گوارا را بررسی میکنیم و از تاریخ درس می گیریم .

تاریخ سرگذشت شگفت انگیز ملت ها ، داستان فرازهای پیروزی و روزهای شکست ، روایتی ماندگار از رنج های آدمی و رفم زدن سرنوشت . کتابی با فصل های متفاوت گاه پرنشاط وگاه اندوه بار . اما برای مردان راه ، همیشه امید انگیز ودرس آموز.

کتاب تاریخ را ورق خواهیم زد وسیما ی ملت ها را در شیرین ترین و تلخ ترین روزهای سرزمینهاشان به تماشا خواهیم نشست اشگها ولبخند ها چه گوارا . . اوبه چه چیزاین گونه رضایتمند می نگرد آیا به تاریخ نگاه میکند که نسل های آیند نامش را به افتخار یاد می کنند.

یابه گرما وغروری که خود او در رگهای انسانها ایجاد میکند و به آزادی که بی تردی فرا خواهد رسید، می اندیشد .براستی شخصیتی چون او بدون داشتن چنین ایمانی به آینده هرگز نمی توانست آن حماسه قهرمانانه را محقق کند .

بنا براین، نباید برای او اشک ریخت ، چون او می خندد .عکسها چه می گویند .ا؛؛ نقلاب انسان را زیبا میکند ؛؛ انقلاب وفداکاری بود که او را از یک پزشک عادی به قهرمانی تبدیل کرد . قهرمانی مجبوب ومردمی . اسمش ارنستو رافائل چه گوارا دلاسرنا
لطفا به اشتراک بگذارید: