وحشت از هدف قرار گرفتن «قلب پولی‌ ، مالی‌و نظامی» نظام

گزارش خبری - وحشت عوامل و سردمداران رژیم قبل از هر چیز از لیست‌گذاری سپاه ضدمردمی بود. الآن که خزانه‌داری آمریکا بلافاصله بعد از فرمان ترامپ اعلام کرد که سپاه را در لیست خود قرار داده رویکرد رژیمی‌ها ضمن این‌که مضحکه حاکی از وحشت عمیقشون هم هست. آنها در یک حرکت هماهنگ رسانه هاشون را پر کرده‌اند که اقدام آمریکا اهمیتی نداره و سپاه قبل از این هم در لیستهای مشابه آمریکا بوده و این لیست‌گذاریها نتونسته مانعش بشه. برخی هم برای حفظ روحیه مزدورا ن برون مرزی نظام به کل مدعی شده‌اند که این ترامپ است که از ترس سپاه از مواضع خودش عقب‌نشینی کرده است. ولی واقعیت بسیار سهمگین‌تر از این است که با این حرفها لرزه‌یی که به اندام این بازوی همه کارهٴ ولی‌فقیه افتاده کتمان بشه. گزارشی را در این زمینه ببینیم سپس گفتگویی حول همین موضوع خواهیم داشت.


 تلویزیون رژیم- ۲۱مهر


 بخش دیگری از سخنان ترامپ به موضوع سپاه پاسداران اختصاص داشت. ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان یک نهاد قانون اساسی ایران سازمان تروریستی خواند و گفت سپاه را تحریم می‌کنیم رئیس‌جمهور آمریکا دفاع نظامی موشکی ایران را نیز تهدیدآمیز خواند و گفت باید این برنامه را تحت فشار قرار دهیم.




[caption id="attachment_41521" align="aligncenter" width="300"] ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان یک نهاد قانون اساسی ایران سازمان تروریستی خواند .[/caption]

تلویزیون رژیم- ۲۱مهر


آنطور که در بیانیه دفتر مطبوعاتی کاخ سفید آمده تشدید نظارت بر برجام بازدید از مراکز نظامی و دفاعی ایران و افزایش فشار بر سپاه پاسداران اصلی‌ترین راهبردهای دولت ترامپ در برابر ایرانه.


خبرگزاری آناتولی ترکیه- ۲۱مهر


رئیس‌جمهور آمریکا سپاه پاسداران را به‌دلیل "حمایت از تروریسم" در لیست تحریم‌ها قرار داد. وی با تأکید بر این‌که آمریکا از امروز به بعد تحریم‌های بیشتر علیه سپاه پاسداران اعمال خواهد کرد، گفت: "استراتژی کشورمان (علیه تهران) را با اعمال تحریم‌های شدیدتری علیه سپاه پاسداران ایران آغاز می‌کنیم. .. سپاه پاسداران به تروریسم در خاورمیانه می‌پردازد. در این زمینه می‌توان به تسلیح رژیم دیکتاتوری سوریه، تأمین نیروهای مورد حمایت خود با موشک و سلاح، طراحی حمله به رستورانی به نام "واشگتن دی‌سی" در آمریکا و غیره اشاره کرد»


 علی اکبر صالحی- ۲۱مهر




[caption id="attachment_41522" align="aligncenter" width="300"] این فهم آقای صالحی که تحریم سپاه اعلام جنگ با جمهوری اسلامی ایران است دقیق و قابل تقدیر است.[/caption]

تحریم سپاه را اعلام جنگ تلقی می‌کنیم


روزنامه حکومتی رسالت- ۲۲مهر


تماشاچی شوی ترامپ نباشیم


این فهم آقای صالحی که تحریم سپاه اعلام جنگ با جمهوری اسلامی ایران است دقیق و قابل تقدیر است. آمریکایی ها نزدیک به ۴۰سال است با ما اعلام جنگ علنی کرده‌اند و در صورت های گوناگون هم از اعلام آن اباندارند. برخی مسئولان خام ما هستند که این حقیقت را درک نمی‌کنند و فکر می‌کنند می‌شود آمریکایی ها را با مذاکره سرعقل آورد.


زیرنویس: روزنامه حکومتی شرق- ۲۲مهر ـ هیاهو برای هیچ


 ایران و جلوگیری از تجاوزاتش» در منطقه در مرکز توجه آمریکا قرار خواهد داشت و برای این منظور «احیای ائتلاف سنتی آمریکا» مدنظر خواهد بود. «جلوگیری از تأمین مالی فعالیت‌های ایران و به‌ویژه سپاه پاسداران در منطقه» و «مقابله با موشکهای بالستیک و دیگر سلاحهای نامتقارن» ایران از دیگر نکات مطرح در این بیانیه است... هم‌چنین ادعاشده که سپاه پاسداران «ابزار اصلی» پیشبرد سیاستهای ایران است و این‌که هدف این راهبرد «تغییر رفتار ایران» است. راهبرد مذکور هم‌چنین حاوی ادعاهای بی‌پایه بیشتری درباره نقش سپاه در اقتصاد و سیاست ایران است. با وجود همه این ادعاها، دولت آمریکا مانند حداقل سه بار درگذشته که تا آستانه در فهرست قرار‌دادن سپاه به‌عنوان یک گروه تروریستی پیش رفته بود، این‌بار هم عقب‌نشینی کرد.


روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران - ۲۲مهر


تحریم‌های جامع چندبعدی و رسالت انقلابی ما


شیطان بزرگ با همکاری شرکای اروپایی خود و با اعمال تغییرات در قانون پولشویی (FATF) اتحادیه بین‌المللی مبارزه با پولشویی: و با ضمیمه کردن موضوع مبارزه با تروریسم‌ ، به این بهانه‌ ، به تحریم بیش از ۲۰۰ نهاد و فرد حقیقی و حقوقی ایران‌ ، از جمله سپاه و فرماندهان ارشد آن اقدام کرده و به این ترتیب، قلب پولی‌ ، مالی‌ ، نظامی ایران را در داخل و سطح جهان نشانه رفته و در تلاش است جهان را در منزوی‌سازی و مجبورساختن ایران به عدم حمایت از محور مقاومت با خود همراه کند




بیشتر بخوانید

جان بولتون: ما باید سپاه پاسداران را ۲۰سال پیش به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری می‌کردیم


وزیر خارجه بحرین از لیست‌گذاری سپاه حمایت کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: