خامنه ای:جنگ اتفاق نمی افتد اما مسائلی هست که اهمیتش از جنگ کمتر نیست

خامنه ای در قبال سیاست جدید آمریکا: « جنگ اتفاق نمی افتد اما مسائلی هست که اهمیتش از جنگ کمتر نیست باید مراقب باشیم »


خامنه ای امروز چهارشنبه پس از 4 روز سکوت به صحنه آمد تا پاسخ اعلام سیاست جدید آمریکا علیه نظامش را با دود و دم بی محتوا بدهد.


او در حالی که می خواست سکوت و ناتوانی خودش را با خودداری از دادن پاسخ واقعی بپوشاند گفت:‌«نمی‌خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی رئیس‌جمهور بی چاک دهن آمریکا کنم. این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد...».

ولی فقیه ارتجاع در عین حال وحشت خود رااز پیامدهای اعلام سیاست جدید آمریکا با این عبارت که نباید از «مکر آمریکا غافل شویم و آن را حقیر بشماریم»،ابراز کرد و با نگرانی افزود: «البته جنگ نظامی اتفاق نمی افتد اما مسائلی هست که اهمیتش از جنگ کمتر نیست، بنابراین باید پیش بینی کنیم و مراقب باشیم».

خامنه ای ناتوانی خودش را از هرگونه اقدام متقابل به نمایش گذاشت و گفت:‌ « تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آن را پاره نمی‌کنیم اما اگر او برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز می‌کنیم»

خامنه ای مواضع متناقض مهره ها و رسانه های نظامش در قبال سیاست اروپا را در یک جمله جمع کرد و با گفتن این که «دولت‌های اروپایی ...سخنان رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند ما از این مقدار استقبال می‌کنیم»، با نگرانی افزود:‌ اروپا باید ...از ورود به مسائل دفاعی ما پرهیز کند؛

اینکه بیایند همان حرف را بزنند که چرا ایران در منطقه حضور دارد, خب چشمتان کور که حضور دارد؛ یا بگویند ایران چرا موشک دارد؛ خب شما چرا موشک دارید؟ چرا سلاح اتمی دارید؟ این را از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند».

خاطرنشان می شود روز جمعه گذشته دونالد ترامپ ضمن اعلام این که رژیم آخوندی از برجام تبعیت نکرده است،

این رژیم را دیکتاتور و تروریست نامید و به خزانه داری آمریکا دستور داد سپاه پاسداران را لیست گذاری تروریستی کند. وی گفت:‌سپاه پاسداران نیروی تروریستی و شبه نظامی فاسد و شخصی ولی فقیه رژیم ایران است.
لطفا به اشتراک بگذارید: