This browser does not support the video element.

بیانیه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد – حمایت از لیست گذاری سپاه

بیانیه کمیته آلمانی


کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد متشکل از نمایندگان مجالس فدرال و ایالتی و شخصیتهای سیاسی و مدافع حقوق بشر درآلمان به ریاست اتو برنهارد، طی اطلاعیه یی در حمایت از استراتژی جدید آمریکا و نفی مماشات با دیکتاتوری آخوندی اعلام کرد: ما همواره خواستار آن بودیم که موضوع ممانعت از تسلیح اتمی این رژیم، نباید از رفتار تجاوزکارانه رژیم ایران و سپاه پاسداران (از جمله نیروی قدس و شبه نظامیان وابسته به آن) در منطقه و بخصوص از وضعیت حقوق بشر در ایران تفکیک شود. با اقدام رئیس جمهور آمریکا، کنگره قدرت وضع تحریمها بمنظور ”خنثی سازی نفوذ بی ثبات کننده رژیم ایران و ممانعت از تجاوزات آن‌را” پیدا می‌کند و این بمعنای اعمال سیاست در بهترین صورت آن است.

کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد می افزاید: خواسته ما این است که اتحادیه اروپا نیز چنین رویکردی اتخاذ کند. چرا که پهن کردن فرش قرمز که در این سالیان به طور مستمر صورت گرفته، نه تنها هیچ‌گونه نتیجه‌ای به بار نیاورده، بلکه رنج و درد مردم منطقه و ایران را افزایش داده است. رژیم ایران یک شریک قابل اعتماد نیست.

 

در ادامه اطلاعیه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد آمده است: در اِعمال سیاستهای مداخله‌جویانه رژیم ایران، سپاه پاسداران نقش مهمی برعهده دارد، زیرا این نهاد، بعنوان قدرت اقتصادی و انتظامی، در داخل ایران سرکوب مردم را سازماندهی میکند و در خارجِ ایران نیروی مخرب خود را در منطقه توسعه می بخشد و بدین ترتیب با یک نیروی فاسد و تروربستی متعلق به خامنه ای، مرتکب جنایت علیه بشریت می شود.

از اینرو رده بندی سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا اقدامی درست و موثر است و حمایت روحانی و جواد ظریف از سپاه پاسداران نشان میدهد که آنها به قدرت سپاه پاسداران وابسته هستند..

اتحادیه اروپا باید متوجه باشد که نه تنها سیاست نزدیکی با رژیم ایران غلط است، بلکه فراتر از آن باید به لزوم پیگرد مقامهای رژیم ایران پی ببرد، چراکه آنها جنایاتی نظیر قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ را مرتکب شده‌اند.

کمیته آلمانی همبستگی برای ایران ازاد خاطرنشان میکند: شورای ملی مقاومت و رئیس جمهور برگزیده آن بهمراه متخصصینی که در پیرامون این جنبش هستند، یک آلترناتیو دمکراتیک است که میتواند گذار از دیکتاتوری مذهبی به یک جامعه دمکراتیک، مبتنی بر حاکمیت قانون را سازمان دهد.
لطفا به اشتراک بگذارید: