This browser does not support the video element.

هراس رژیم از پیامد های مرگبار شکست برجام

هراس رژیم از شکست برجام


سپاه پاسداران در روزنامه خود نوشت: «خروج آمریکا از برجام، مرگ قطعی برجام را در پی خواهد داشت» و «نظریه‌ای که بر اساس آن و در پی برجام هسته‌ای برای برجامهای دیگر زمینه‌سازی» می‌شود، «ابطال» خواهد شد. این روزنامه افزود: اکنون ترامپ، از تغییر حکومت با صراحت سخن می‌گوید. معنای این سخن و رفتار آمریکا در قبال برجام، آن است که مرگ نظریه سازش هم با مرگ برجام رقم خواهد خورد.

 

کیهان خامنه‌ای در سرمقاله خود بار دیگر آخوند روحانی را به خاطر شکست برجام سرزنش کرد و نوشت: آن کوتاهیهای جبران ناپذیر، هزینه‌ای تاریخی را به (نظام) تحمیل کرد. مردم هزینه کلاس کارآموزی دیپلوماسی را دادند تا عده‌ای بفهمند که آفتاب تابانی در کار نیست و نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد

 

یک رسانه باند خامنه‌ای نیز با عنوان «چگونه ترامپ برجام را دق مرگ می‌کند؟» نوشت: «اعلام عدم پایبندی ایران به برجام بدتر از پاره کردن آن است. تمامی تحریمها برمی‌گردد اما آمریکا هم‌چنان عضوی از توافق باقی می‌ماند!».

این رسانه حکومتی با اشاره به این که اگر ترامپ پرونده اتمی را به کنگره واگذار کند افزود: اگر کنگره تصمیم بگیرد که توقف موقت تحریمها علیه (ما) ادامه پیدا کند، مسیر جدیدی به روی آمریکا باز می‌شود و آن هم افزایش فشارها به (نظام) برای انجام مذاکره مجدد است.
لطفا به اشتراک بگذارید: