This browser does not support the video element.

رادیو اکتیویته -کرم چاله سیاه چاله شماره 28

رادیو اکتیویته چیست؟


عملکردجهان چگونه است ؟


یک منبع بسیار قدرتمند از انرژی که ما قادر به دیدن آن نیستیم اما همه جا در پیرامون ما وجود دارد."رادیواکتیویته"،در هر ثانیه از هر روزخورشید، اتمهای رادیواکتیو را ساطع می کند.


این اتمها پایدار نیستندآنها ساطع کننده انرژی هستندتا اینکه طی روندی،"موسوم به "فساد رادیو اکتیواز بین بروندفساد رادیو اکتیو، روندی نادر است.که تحت تاثیر هیچ چیزی واقع نمیگردد


در اوایل دسامبر2006 ما این اطلاعات را دریافت کردیم این یک خط مستقیم و صاف است،درست به همان ترتیبی که باید باشد،ادامه دارد،اما در 13 دسامبر.انفجار رخ دادو ما اینجا می بینیم که از روند طبیعی خود خارج شده است.


و این حالت هم مدتی طول کشیده.در واقع به مدت 4 روز ادامه داشته است . ظاهراً اینطورهست و یا اینطور به نظر می رسد که یک چیزی روند فساد رادیواکتیو را که هیچ چیزی،نمیتواند تغییرش بدهد.


دچار تغییر کرده،"فیشباخ"،فیزیکدان تئوریک با مفاهیم ضمنی بسیاری در این باره مواجه بود،دانستن سرعت شکست ذرات رادیواکتیو،در انرژی هسته ای اسلحه سازی، الکترونیک، و داروسازی بسیار مهم است.


این باور که "فساد هسته ای،تحت تاثیر هیچ چیز دیگری قرار نمیگیرد،از بسیاری جهات در فیزیک کوانتوم،فیزیک هسته ای و فیزیک مقدماتی ذرات بسیار بنیادین هست به طوریکه این تغییر می تواند تحول حیرت انگیزی در درک ما از جها و ذرات داشته باشد،ضمن این شوک وارده فساد رادیواکتیو، تنها تحت تاثیرانفجارات خورشیدی نبودتغییر در تخلیه ذرات رادیواکتیو.بستگی به فاصله زمین با خورشید دارد


وقتی زمین به خورشید نزدیکتر هست،یعنی در حدود چهارم ژانویه عمل فساد رادیواکتیو.ظاهراً سرعت بیشتری دارد،اما در شرایطی دیگر.آهسته تراست.ما میتوانیم این کار را شبیه سازی کنیم


بیماران سرطانی دوزِ اندکی از رادیواکتیو را.برای کشتن سلولهای سرطانی دریافت می کننداگر قدرت این رادیواکتیو،به صورت فصلی تغییر کندآنها مقداری بیشتر، یا کمتر از.آنچه که باید را، دریافت می کنند،دانستن این اختلاف.میتواند باعث نجات بیمار شود.


این کشف دو نفره.می تواند آینده بشر را نجات دهد،چهل ساعت پیش از زمان تابش متوجه شدیم که مقدار فساد هسته ای تغییر کردو در واقع از خط اصلی دور شد.


پس از انفجار خورشیدی.دوباره شروع به برگشتن به روالِ قبل کرد،بنابراین این موضوع می تواند به ما این فرصت را بده تا بتوا نیم زمان این انفجار ها رو.پیش بینی کنیم یک انفجار بزرگ خورشیدی می تواندتمامی سه هزار ماهواره ای را که به دور زمین می چرخند، از بین ببرد


،در یک چشم برهم زدن،ما اینترنت،جی.پی.اس، تلویزیون، رادیو، تلفن.و سیستم کنترل نیروگاهها را از دست می دهیم،آگاه بودن از زمان این انفجارات.می تواند از یک خسارت جهانی جلوگیری کنداگر این پدیده واقعاً،همانطور که ما فکر می کنیم عمل کند در این صورت لازمست که ما بدانیم چه اتفاقی دارد می افتد .


چون این میتواند واقعاًبخشی از یک پازل بزرگتر باشدکه ما باید درکش کنیم تا بتوانیم همه قطعات فیزیک راکنار هم بچینیم ما در وسعت تاریک جهان میگردیم و فکر می کنیم عمیق ترین حقایق آن را گشوده ایم اما پس از آن در میابیم کههنوز بسیار چیزهاست.که باید درباره قوانین طبیعت بیاموزیم .


و طبیعت نیز این کار را بر ما ساده نمی کنددر عمق کوچکترین ذرات در درون دنیای مکانیک ذره ای به نظر می رسد که دو قانون متفاوت همزمان با هم در عملند،و هر قدر بیشتر در عمق این معما فرو می رویم بیشتر از گذشته مایلیم که نه درباره عملکرد جهان بلکه درباره اینکه آیا همه چیز واقعی هست یا نه .


بپرسیم مکانیک کوانتوم دنیا را عوض کردما بیشتر تکنولوژی حیرت انگیزمون رومدیون توضیح چگونگی عملکرد ذرات هستیم.اما واقعاً درکش نمیکنیم،در دنیای کوانتوم هیچ چیزی قابل درک نیست واقعیت، دیگر واقعی به نظر نمیرسد این معما، بزرگترین مانعِ ما برای بازکردن گره اسرار جهان هست ،اگر بتوانیم بازش کنیم.شاید بتوانیم به کلید خلقت دست پیدا کنیم وین" در کشور اتریش"


،در واقع خانه مکانیک کوانتوم است .اینجاست که شما می توانید:پیشرو تجارب کوانتومی جهان را بیابید

لطفا به اشتراک بگذارید: