This browser does not support the video element.

حرکتهای اعتراضی مردم علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

به دنبال فراخوان برای برپایی تجمعات در شهر ربط در اعتراض به قتل کولبران، نیروهای ضد شورش و مزدوران لباس شخصی عصر روز دوشنبه در خیابانهای این شهر مستقر شده و عملاٌ یک حکومت نظامی اعلام نشده برقرار کردند.


 مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی افراد و رهگذرانی که به آنها مشکوک هستند را مورد بازجویی و یا تعقیب قرار داده تا امکان شکل گیری تجمع را از میان ببرند.


روز دوشنبه، کولبران و کارگران و کاسبکاران مرزی ربط برای نشان دادن اعتراض خود به کشتار کولبران فراخوان به تجمع در چهار راه شهرداری این شهر داده بودند.




حرکت اعتراضی مردم در مهاباد مورد هجوم نیروهای سرکوبگر رژیم شد


گزارشها هم چنین حاکیست که در حمله نیروهای سرکوبگر امنیتی به مردم مهاباد که روز یکشنبه در اعتراض به کشتار کولبران تجمع کرده بودند، چندین نفر از جمله یک زن دستگیر شدند. مردم مهاباد در حمایت از مردم بانه و اعتراض به کشتار کولبران تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند.



برپایی حرکات اعتراضی در اهواز ،تبریز و دلفان


صبح سه شنبه کارکنان شرکت مخابرات اهواز در خیابان کیان پارس مقابل شرکت مخابراتِ خوزستان تجمع کردند. کارگران زحمتکش این شرکت، خواستار عقد قرارداد مستقیم و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل هستند.


روز دوشنبه نیز نیروهای شرکتی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌یی آذربایجان شرقی برای احقاق حقوق خود مقابل استانداری رژیم در تبریز تجمع کردند.


هم‌چنین روز دوشنبه در دلفان در استان لرستان ساکنان کوی زاگرس در اعتراض به عدم انجام پروژه آسفالت جلوی اداره بنیاد مسکن رژیم تجمع کردند.



 حرکت اعتراض غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین وابسته به سپاه پاسداران


جمعی از غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین وابسته به سپاه پاسداران روز دوشنبه در گرگان در استان گلستان در مقابل ساختمان دادگستری کل این استان تجمع کردند.


غارت شدگان بنرهایی در دست داشتند که روی یکی از آنها نوشته شده بود: سرمایه زندگی مان را پس بدهید. رژیم آخوندی قصد دارد 10 درصد از اصل سپرده ها را کم کرده و سود پرداختی از سال 94 را هم کسر کند و مابقی پول مردم را بپردازد

لطفا به اشتراک بگذارید: