زندگینامه شهدای کهکشان اشرف -قسمت دوم

[heading style="h2" heading="گرامیداشت خاطرهٔ قهرمانان کهکشان اشرف" fonsize="25"]


[heading style="h2" heading=" تجدید عهد با شهیدان ۱۰شهریور ۱۳۹۲" fonsize="25"]


[heading style="h2" heading=" در سالگرد پرواز باشکوهشان" fonsize="25"]


[heading style="h2" heading="قسمت دوم" fonsize="20"]




حمید باطبی

[heading style="h-modern" heading="حمید باطبی" fonsize="20"]


مجاهد قهرمان حمید باطبی در سال 1337 در فیروز کوه به دنیا آمد. دوران دبیرستان را در شهر سمنان گذراند. با مشاهده نابرابرهای اجتماعی به‌دنبال گمشده‌اش برای مبارزه در راه آزادی و عدالت اجتماعی، از محفلهای مذهبی مدعی مبارزه گرفته تا گروه‌های هنری مختلف عبور کرد، تا در سال 56 با ورود به دانشگاه صنعتی اصفهان، در ارتباط با دانشجویان مرتبط با مجاهدین قرار گرفت. ..


ابوالقاسم رضوانی

[heading style="h-modern" heading=" ابوالقاسم رضوانی" fonsize="20"]


زندگی را با مرارت و کارگری در جوار خانواده تا سال 1349 گذراندم. در سال 50 وارد دانشگاه تهران شدم و در سال 54 در رشته حقوق قضایی فارغ‌التحصیل شدم. … همزمان با رشد آگاهیهای مردمی و رشد جنبش انقلابی به مبارزه پیوستم و در حد توان خود در تعمیق آن کوشیدم....


محمد علی محمودی

[heading style="h-modern" heading=" محمدعلی محمودی" fonsize="20"]



محمدعلی شیردلی از زادگاه تاریخی مجاهدین، شهر مجاهد پرور تبریز بود. او می‌گفت«از شروع انقلاب ضدسلطنتی من به مرور با فعالیتهایی که سازمان در جامعه داشت… آشنا شدم. با شروع فاز نظامی به این نتیجه رسیدم و وظیفه مبرم خودم دانستم که باید… در راه سازمان با خمینی جنگید.















محمودرضا محمودی

[heading style="h-modern" heading=" محمودرضا صفوی" fonsize="20"]



محمودرضا از شغل و زندگی و آینده مرفه خود در کشورهای اروپایی گذشت و پا در میدانهای نبرد و رزم‌آوری گذاشت. در سالهای بعد محمود را در میدانهای نبردهای ارتش آزادی می‌بینیم.

او در عملیات چلچراغ و فروغ جاویدان شرکت کرده و در هر دو عملیات مجروح شد...




علیرضا پورمحمد[heading style="h-modern" heading="علیرضا پورمحمد" fonsize="20"]


مجاهد قهرمان شهید حسن جباری در سال 1351 در تهران و در یک خانواده هوادار مجاهدین به دنیا آمد. پدر حسن به جرم هواداری از مجاهدین، توسط ساواک شاه دستگیر شد و دو سال را در زندان گذراند. به این ترتیب حسن از همان کودکی با مبارزه و مسائل و مشکلات آن مانند زندان و شکنجه آشنا شد و دردها و رنجها، کما این‌که شیرینیهای مبارزه

لطفا به اشتراک بگذارید: