This browser does not support the video element.

سخنرانی اشرف الشبراوی در مراسم بزرگداشت شهیدان اسطوره اشرف

اشرف الشبراوی: آن چه در ۱۰شهریور۹۲ در اشرف اتفاق افتاد، ادامه قتل عام 30 هزار زندانی مجاهد در سال 67 است خون این شهیدان، انگیزه ما در پیشروی در مسیر آزادی است


سلام بر شما

اجازه بدید که امروز بازگشت قهرمانان را جشن بگیریم. بازگشت قهرمانان مجاهد اشرفی به این سرزمین پاک و اصیل آنهم بعد از 14 سال تحمل سنگین بار سرکوب و شکنجه و غربت. به همین مناسبت از رئیس جمهور ، استاد و معلم همه ما خانم مریم رجوی تشکر و سپاسگزاری میکنم. همچنین از دوستانی که تمام تلاششان را برای انتقال قهرمانان کردند، تشکر میکنم که شخصیتهای سیاسی و پارلمانی و حقوقدانان در سراسر جهان را در رابطه با این مسأله عادلانه، بسیج کردند.

ما در مصر و تمامی دوستان در جهان، به این فراخوان پاسخ دادیم و با تمام توان در پشت خانم رئیس جمهور مریم رجوی قرار گرفتیم و حمایت کردیم.

حقیقتا این یک آرمان عادلانه است. مسأله کسانی که با زور مجبور شدند میهنشان را ترک کنند و به مکانی آمدند که گمان میکردند امن است اما در آنجا امنیتی نیافتند. اما در آنجا با خیانت و توطئه دولت مالکی وابسته به رژیم فاشیستی ایران مواجه شدند. اراده خدا بالاتر از ظالمان است. خدا بر ما منت نهاد که با خروج این قهرمانان مجاهد که اکنون در میان ما هستند، پیروزی را بدست آوریم.

در این شرایط ما آنچه را که بر برادران مجاهدمان در شب تاریک گذشت فراموش نمی کنیم. آن چه به دست رژیم فاشیستی که حقوق این پناهندگان را آن چنان که کنوانسیونهای ژنو مقرر کرده، محترم نمی‌شمرد. این مجاهدان که طبق کنوانسیونها از مصونیت برخوردار بود اند و جامعه جهانی نیز به آن اقرار کرده است اما رژیم فاشیست آخوندی به آن احترام نگذاشت. رژیم بر این قهرمانان بی دفاع یورش برد و در یک شب 52 تن از آنها را به شهادت رساند.آنها شهیدانی هستند که در نزد پروردگارشان روزی داده میشوند. خون‌خواهی این شهیدان بر گردن ماست.

ما نباید تا وقتی که حق آنها را از ظالم نگرفته ایم، آرام بگیریم. ما فراموش نمی کنیم آنچه اتفاق افتاد، ادامه قتل عام 30 هزار زندانی مجاهد در سال 1367 است. خون این شهیدان، انگیزه ای است برای ما جهت پیشروی به سوی هدفمان که همان آزادسازی مردم ایران از ظلم این رژیم است. همچنین حفاظت منطقه از دخالت رژیم ایران در امور کشورهای همسایه مانند سوریه و لیبی و یمن و عراق است.

بله امروز ، با بازگشت قهرمانان به اینجا، روز پیروزی مجاهدین خلق بر آخوندهای حاکم بر ایران است. امروز که مقارن با پنجاه و دومین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق است، علامتی است برای دیدن آینده و کارکردن با تمام توان برای سرنگونی رژیم فاشیستی در ایران.

خانم رئیس جمهور، من امروز بعد از 6 سال که با شما کار میکنم بر افکار درست شما و منطق شما تکیه دارم هم چنانکه در سخنرانی خودتان گفتید شما پل صلح برای عبور مردم ایران به ساحل نجات هستید. این چیزی است که شما دارید و من به خاطر آن به شما بسیار احترام می گذارم.

ما به همراه همکاران سابق در پارلمان مصر، کمیته پارلمانی تأسیس کردیم و برای رعایت حقوق پناهندگان و عادلانه بودن آرمان شما، به مردم جهان فراخوان دادیم. ما گفتیم سازمان مجاهدین خلق، تروریست نیست. شما بار دیگر با جنگ قانونی و حقوقی که پیش بردید و سازمان را از برچسپ تروریسم آمریکا خارج کردید، بر آخوندها پیروز شدید.

من وجدانهای جهان را در ژنو در مقر سازمان ملل مورد خطاب قرار دادم که برای یاری مجاهدین خلق بیدار شود و بر ظلم سکوت نکند. برادران گرامی ظالم مستبد، طغیان گر و گستاخ شده و در امور کشورهای همسایه دخالت میکند و به یک خطر برای مردم ایران و کشورهای مجاور تبدیل شده است. امروز با تمام توانی که داریم با شما هستیم و در پشت خانم رئیس جمهور برای آزادسازی ایران قرار داریم و انشاءالله سال آینده باهم در ایران آزاد و پیروزمند باشیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: