اخبار اعتراضات و اعتصابات و تجمعات کارگران، دانشجویان و ... ایران

مرگ بر استبداد!


در بوشهر مردم به جان آمده از غارتگریهای ارگانهای حکومتی دست به تجمع اعتراضی زدند که با حمله وحشیانه نیروهای سرکوبگر مواجه شدند. نیروهای سرکوبگر با گاز فلفل به مردم معترض حمله کردند و متقابلاً مردم علیه استبداد فریاد می‌زدند. مردم می‌گفتند این حکومت دیکتاتوری و به دور از انسانیت است و به جای دادن حق مردم اسپری فلفل می‌زند.


۸ماه حقوقمان را بدهید!


پرستاران بیمارستان موسوم به شهدای خلیج‌فارس بوشهر در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود بعد از هشت ماه تجمع کردند.


درگیری مأموران شهرداری مریوان با جوان دستفروش


وسایلم اگر در آتش بسوزد بهتر از این است که به دست مأموران حکومت بیفتد! در مریوان مأموران شهرداری با ضرب‌وشتم از فروش لباس توسط یک جوان دستفروش ممانعت کردند. آنها می‌خواستند لباسها و وسایل این جوان را مصادره کرده با خود ببرند که این جوان با خشم و اعتراض همه دارایی‌اش را در آتش انداخت و سوزاند.


تجمع اعتراضی کارکنان شرکت لیفتراک درتبریز


کارکنان شرکت لیفتراک سازی سهند تبریز به‌علت معوقات حقوق تجمع اعتراضی برگزار کردند


تجمع اعتراضی مردم سامان!


جمعی از مردم سامان در استان چهار محال و بختیاری در اعتراض به تخریب منابع طبیعی و جنگل جلوی فرمانداری سامان تجمع اعتراضی برگزار کردند.




[caption id="attachment_24570" align="alignleft" width="400"]اخبار اعتراضات و تجمعات کلیه فروشی تعدادی از کارکنان مجتمع مس چهارگنبد[/caption]

کلیه فروشی دستجمعی کارگران مس!


کارکنان مس چهار گنبد سیرجان به‌صورت جمعی کلیه‌های خود را در معرض فروش قرار دادند.
در مسیر کارخانه مس چهار گنبد سیرجان بنر بزرگی نصب شده که توجه مردم را به خود جلب کرده است.
متن بنر به این قرار است: تعدادی از کارکنان مس چهار گنبد سیرجان به‌دلیل فقر مالی کلیه خود را به فروش می‌رسانند.



وحشت رژیم از چهلم پهلوان اصغر نحوی پور


روز گذشته مردم و جوانانی که برای بزرگداشت چهلمین روز شهادت پهلوان اصغر نحوی‌پور به بهشت زهرا رفته بودند، شاهد هراس نیروهای سرکوبگر رژیم از برگزاری این مراسم و تلاش آنها برای پراکنده کردن مردم بودند.


با اینهمه برخی از مردم از موانع مأموران حکومتی عبور می‌کردند و بر سر مزار پهلوان اصغر می‌رفتند و ادای احترام می‌کردند. مأموران حکومتی با فریادهای وحشیانه مردم را پراکنده می‌کردند.


پهلوان اصغر نحوی‌پور روز ۲۵تیرماه 96 در متروی شهرری در دفاع از نوامیس مردم در حالیکه مورد تعرض یک آخوند بیشرم حکومتی قرار گرفته بود مورد حمله وحشیانه نیروی انتظامی قرار گرفت و به‌قتل رسید. در آخرین لحظات آهی کشید و دو بار گفت: جانم فدای ایران.


به گفته شهود وی پس از گوشمالی آخوند جنایتکار فریاد می‌زد: «ما این آخوندها را نمی‌خواهیم. این اسلام را نمی‌خواهیم. این چه مملکتی است، و این چه اسلامی است».


بیشتر بخوانید:



تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی ایلام مقابل سازمان تاکسیرانی


 تجمع اعتراضی کارگران و غارت شدگان موسسات حکومتی در شهرهای مختلف

لطفا به اشتراک بگذارید: