This browser does not support the video element.

ازدرون کرم چاله ، عملکرد واقعی جهان قسمت 27



  • فضا ، زمان ، خودِ حیات اسرارِ کیهان در کرمچاله ها نهفته است.




جهانِ ماپُر هیبت است و گیج کننده از انفجارات ستاره های آسمانی گرفته تا تحرکات غریب ذرات ریز، هر کشف تازه ای.معمای دیگری را با خود به همراه می آورد.


درک ما از دنیای پیرامونمان ما را از عصر پارینه سنگی به عصر سیلیکون رسانده است. اکنون قوانین آهنین فیزیک فرو می پاشدآنچه که ما فکر میکنیم حقیقت است شاید به هیچوجه حقیقی نباشد.


آینده بشریت بستگی دارد به کشف اینکه عملکرد واقعی جهان چگونه است؟


 فضا ، زمان ، خودِ حیات اسرارِ کیهان در کرمچاله ها نهفته است.


 عملکرد جهان چگونه است؟هستی رابه عنوان یک تارِ عظیم عنکبوت در نظر بگیریدکه همه ما در آن گیر کرده ایم اما نمیتوانیم همه آن را ببینیم فقط میتوانیم همان جایی را که.خودمان در آن هستیم ببینیم ما نمی توانیم همه واقعیت را ببینیم .


اما اگر میتوانستیم همه وجوهش را ببینیم چطور؟اگر میتوانستیم بفهمیم که همه خلقت چطور به هم متصل هست چطور؟ پاداش یافتن این معادله، خیلی بزرگ است .


انقلابیست در علم و بسیار فراتر از هرچیزیست،که تا کنون به دست آمده یک گام عظیم به جلو میباشد ، که حیات را بر رویِ زمین متحول کرده است و نجات ما را به عنوان یک موجودتضمین می کند. ولی ما موجودات فناپذیر میتوانیم چه امیدی به پرده برداشتن از اسرارِ پنهان جهان از دریچه ذهن "خدا" داشته باشیم؟ .


روز اول مدرسه را به خاطر می آورم . روزی که قرار بودشروع به یادگیری درباره عملکرد دنیا کنم . بیست یارد رفتم تا به مدرسه برسم و بعد متوقف شدم .


من چه امیدی درباره درک همه چیز و هر چیزی داشتم؟ ذهنم به هم ریخت...


به خانه برگشتم در فکر آن هستم که آیا دانشمندان نیز همان احساس را دارند؟ بسیار چیزها هست که مادرباره عملکرد جهان نمیدانیم ، تصور کنید که در حال بازی شطرنج هستیدو قوانین آن را نمی دانید شاید بتوانید چند حرکت ساده راخود به تنهایی بیاموزید.


اما بسیاری از آنها هیچ مفهومی نخواهند داشت ولی به محض آنکه قوانین را آموختید شروع به حرکت دادن قطعات.به شکلی هدفمند می کنید .


علم"، منظور ما"برای کشف همین قوانین است و تا اینجا ما موفق شده ایم.بعضی از آنها را بیابیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: