قفل‌هایی که هرگز گشوده نخواهند شد

در جریان بررسی وزرای پیشنهادی آخوند حسن روحانی  در مجلس رژیم، گوشه‌یی از چپاول و غارت رژیم و مشکلات اقتصادی در اظهارات اعضای مجلس ارتجاع برملا شد، که این اظهارات در عین‌حال که بیانگر ورشکستگی رژیم آخوندی و بن‌بست این رژیم است، بیانگر این واقعیت هم هست که به‌اصطلاح کلید تدبیر و امید آخوند روحانی نیز طی چهار سال گذشته نه تنها برای باز کردن قفلهایی که نظام ولایت در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی ساخته کارساز نبوده است، بلکه چفت و بست این قفلها را محکمتر نیز کرده است.


اعضای مجلس رژیم هر حیطه‌ای را که مورد بررسی قرار می‌دهند فی الواقع در آن حیطه جای آبادی وجود ندارد و هرچه هست، ویرانی، خرابی، فساد، چپاول اموال مردم و... است.


عضو مجلس ارتجاع از گلپایگان در جریان بررسی صلاحیت وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به مواردی از رانت و فساد در این وزارتخانه، به‌شمار زیاد سوانح در جاده‌های ایران نیز اعتراف کرد و در این رابطه گفت: ”‌در حال حاضر سوانح جاده‌یی در سال در ایران ۲۲هزار کشته بر جای می‌گذارد این در حالی است که طبق استانداردها این رقم باید چیزی حدود ۶هزار نفر باشد بنابراین با استانداردهای جهانی بسیار فاصله داریم. (خبرگزاری ایلنا ۲۶مرداد ۹۶)


نادر قاضی‌پور عضو این مجلس از ارومیه نیز با اشاره به سرکوب و اخراج اساتید دانشگاهها از دانشگاهها به گستردگی خروج دانشگاهیان از جهنم رژیم آخوندی و مهاجرت آنان به خارج کشور اعتراف کرد و گفت: اخیراً چند نفر از استادان مجرب از دانشگاههای معتبر تهران اخراج شده‌اند و به این دلیل قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.


دستور بفرمایید مغزها را نگه دارند. ما کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم که این به ضرر دانشگاهها است. (خبرگزاری ایلنا ۲۶مرداد ۹۶)


نابودی تولید ملی از طریق وار‌دات بی‌رویه و به‌خصوص واردات قاچاق کالا و سایر مفاسد اقتصادی نیز موضوعی است که اعضای مجلس ارتجاع دولت روحانی را به‌خاطر آن زیرضرب می‌گیرند. در این رابطه امیر خجسته از همدان ضمن اعتراف به فساد نهادینه شده و به قول خودش شبکه‌یی در نظام آخوندی اعتراف می‌کند: در یک روز ۳۳۰۰کانتینر وارد کشور می‌شود و کارخانه‌های ما را و صنعت ما را و تولید ما را فلج می‌کند جلوی اینها رو بگیریم؛ زمانیکه مفاسد اقتصادی همه می‌بینیم که مثل اژدهای هشت سر بیرون می‌آید از هر جا میزنی از جای دیگه بیرون می‌آید این بحث مفاسد اقتصادی جدی است شبکه‌یی شده...


مهرداد لاهوتی یکی دیگر از اعضای مجلس آخوندی در زمینه نفوذ صاحبان منافع در دستگاههای دولتی و رواج مفاسد اقتصادی در نظام فاسد ولایت‌فقیه اذعان می‌کند: در دستگاههای دولتی هم یک عده هستند که منافع اونها رو بر منافع ملی کشور ترجیح می‌دهند شما می‌دانید گندم وارد کردند با قیمت پائین‌تر به شما فروختند.


واقعیت این است که این وضعیت در یک روز یا یک شب به‌وجود نیامده بلکه حاصل حاکمیت نظام ولایت‌فقیه است که حکومت حسن روحانی شیاد هم جزء آن است. بنابراین هم‌چنان که بسیاری از رسانه‌ها و مهره‌های رژیم اذعان می‌کنند دولت جدید روحانی نیز قادر به حل این مشکلات نیست.


به‌دلیل چنین وضعیتی است که فرشاد مومنی یکی از مهره‌های باند روحانی ضمن این‌که اقتصاد را در آستانه فروپاشی می‌داند. اقدامات روحانی و دولتش را برای برون‌رفت از چنین وضعیتی رفو کاری توصیف و تأکید می‌کند که راه به جایی نخواهد برد.


 
لطفا به اشتراک بگذارید: