This browser does not support the video element.

گسترش بحرانهای رژیم و مقایسه با شرایط قبول آتش بس و عملیات فروغ جاویدان

یک روزنامه باند روحانی وضعیت کنونی رژیم آخوندی را با شرایط پس از زهر آتش بس و عملیات کبیر فروغ جاویدان که حکومت آخوندی را به لرزه درآورد، مقایسه کرد.


روزنامه حکومتی قانون درباره بحرانهای کنونی رژیم نوشت: اگر به تمامیت این گرداب سهمگین نگاه کنیم، در می‌یابیم که در وضعیت نرمال و متعارفی از نظر منطقه‌ای و بین‌المللی نیستیم. لازم است که در درون، یک صدا و هماهنگ باشیم... مگر در همین عملیات مرصاد نبود که سازمان (مجاهدین) تا آستانه کرمانشاه پیشروی کرد؟

این روزنامه افزود: دفاع بد از نظام و قوانین کشور، بهترین هدیه به دشمنان است و می‌تواند موج تازه‌یی علیه مان در برگ حقوق‌بشر ایجاد کند که هزینه ساز خواهد بود.

این روزنامه حکومتی درباره بحرانهای منطقه یی و بین المللی رژیم نیز می نویسد : وضعیت بین‌المللی با حضور پدیده‌ای به نام ترامپ، برای (نظام) موجی از ناآرامی‌ها و تنشها را به همراه آورده و یک قلم، طرح جدید تحریم‌ها که بر روی میز رئیس‌جمهور آمریکا قرار گرفته و هدف‌گیری قدرت ما را در پیش دارد، تهدید بسیار روشن و جدیدی است که نمی‌توان به‌سادگی از کنار آن گذشت.

 

بحران درونی رژیم برسرکابینه دور دوم روحانی، باند آخوند شیاد را نیز فراگرفت.


محمود صادقی عضو مجلس رژیم از فراکسیون باند روحانی گفت: کابینه پیشنهادی مردم را دچار شوک کرد.

 

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی از باند روحانی نیز نوشت: برخی از وزیران برای این که بتوانند در دولت باقی بمانند به اعضای مجلس وعده‌هایی داده‌اند. همین روحیه باج‌دهی است که عده‌ای از نمایندگان را به باجخواهی تشویق کرده است.

 

ازسوی دیگر اسدالله عسگراولادی از باند غالب نظام، در مقابله با اعتراضات باند روحانی، از ترکیب دولت دور دوم روحانی حمایت کرد و گفت، وزیرانی که از سوی روحانی پیشنهاد شده، (از پیش) با خامنه ای هماهنگ شده است و از ۱۸ وزیر پیشنهادی، ۱۶ نفر از مجلس رأی اعتماد کسب می‌کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: