This browser does not support the video element.

رئیس جمهور امریکا نسبت به نقض توافق اتمی به رژیم ایران هشدارداد

رئیس‌جمهور آمریکا طی یک کنفرانس خبری در نیوجرسی نسبت به نقض توافق اتمی به رژیم آخوندی هشدار داد و گفت: اگر (رژیم ایران) به توافق پایبند نباشد، شاهد اتفاقات بسیار جدی خواهد بود.

ترامپ از امتیازات ناموجه اوباما به حکومت آخوندی انتقاد کرد و گفت فکر نمی‌کند که رژیم آخوندی درحال تبعیت از توافق اتمی باشد.

بخشی از این کنفرانس خبری رو می‌بینیم:

سئوال: ازآقای رئیس جمهور آیا می‌توانید تازه‌ترین موضع خودتان را در قبال (رژیم) ایران و توافق اتمی بگویید و این‌که آیا احساس می‌کنید آنها (از توافق) تبعیت نمی‌کنند یا نخواهند کرد؟

ترامپ: فکر نمی‌کنم (رژیم) ایران در حال تبعیت (از توافق) باشد، ما نامة بسیار شدیداللحنی را دربارة آنها به کنگره نوشتیم، شخصاً فکر نمی‌کنم که آنها در حال تبعیت باشند، ولی زمان داریم و خواهیم دید... فکر نمی‌کنم آنها در حال تبعیت از روح توافق باشند؛ پرزیدنت اوباما با تفکر خودش به آنها 150 میلیارد دلار داد. او به آنها 1.8 میلیارد دلار پول نقد داد که به‌سختی قابل تصور است؛ اما این، تصمیم او بود. من فکر می‌کنم این یک توافق وحشتناک است. ولی آنها از این توافق تبعیت نمی‌کنند و قطعاً از روح توافق تبعیت نمی‌کنند و به‌نظرم اگر تبعیت نکنند شما شاهد وقوع اتفاقات بسیار جدی خواهید بود. ولی فکر نمی‌کنم که هم‌اکنون در حال تبعیت از آن باشند.
لطفا به اشتراک بگذارید: