This browser does not support the video element.

شورای ملی مقاومت – ایران: فراخوان نجات زندانیان سیاسی اعتصابی

دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه یی درباره اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت خواستار اقدام عاجل مراجع بین المللی حقوق بشر به ویژه کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران و گزارشگر شکنجه، در این رابطه شد.


در این اطلاعیه آمده است:‌ ابوالقاسم فولادوند،‌ حسن صادقی،‌ سعید ماسوری،‌ رضا اکبری منفرد، جعفر اقدامی، امیر قاضیانی، خالد حردانی؛ زانیار مرادی و لقمان مرادی که در سلولهای انفرادی به سر می برند و شمار دیگری از زندانیان سالن ۱۰ بند ۴ در میان زندانیانی هستند که در اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه علیه زندانیان سیاسی بند چهار زندان گوهردشت دست به اعتصاب غذا زده اند. دژخیمان زندانیان اعتصابی را از حق ملاقات با خانواده هایشان محروم کرده و آنها را برای شکستن اعتصاب تحت فشار قرار داده اند.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به حمله دژخیمان به زندانیان و ضرب و شتم و توهین به آنها و انتقالشان به سالن 10 این زندان که یک بند امنیتی است آمده است:چرخه فاشیسم دینی حاکم بر ایران بر دار و شکنجه و بگیر و ببند می چرخد و خامنه ای، ولی فقیه و روحانی رئیس جمهور که ماسک میانه‌روی به چهره دارد، دو روی سکه این نظام مستبد و قرون وسطایی هستند. سران این رژیم به خاطر جنایاتشان باید در محاکم بین المللی در مقابل عدالت قرار گیرند.
لطفا به اشتراک بگذارید: