کره شمالی:‌ جزیره گوام آمریکا را هدف قرار می دهیم



  • سی ان ان شب گذشته 17مرداد96 اعلام کرد طرح هایی را آزمایش می کند که جزیره گوام و مناطق اطراف آن در خاک آمریکا را با موشک های میان برد و دور برد مورد حمله قرار می دهد.




سی ان ان افزود:‌ آمریکا ۲ بمب افکن دیگر از نوع بمب افکن های بی ۱ را بر فراز شبه جزیره کره به پرواز در آورده است . این اقدام موجب خشم پیونگ یانگ شده است و این تهدید می تواند نتیجه آن باشد.

این تحولات جدید درست چند ساعت بعد از آن صورت گرفت که دونالد آمریکا اولتیماتوم بسیار نگران کننده ای را صادر کرد.

تحلیلگر نظامی سی ان ان سرهنگ نیروی هوایی ریک فرانکونا می گوید:‌ من تهدید کره شمالی برای هدف قراردادن جزیره گوام را جدی تلقی می کنم زیرا بسیاری از بمب افکن ها از آنجا به پرواز در می آیند.

آمریکا در گوام حضور نظامی عظیمی دارد و اخیراً یک اسکادران جدید از بمب افکن های بی ۱ را در آنجا مستقر کرده است. در نتیجه کره به آن چشم دوخته است، و گوام کاملاً دربرد توانمندیهای آن قرار دارد

این نیاز به موشک های بین قاره ای ندارد آنها موشک های برد کوتاه دارند که می تواند به گوام برسد و می تواند این پایگاه را هدف قرار دهد.

این جنگ کلامی در حال تشدید است و در نقطه ای یک طرفی دچار خطا خواهد شد. هرکسی اکنون دست بر روی ماشه دارد.. زمانی که شما با این شرایط مواجهید که نیرو در برد نزدیک دارید امکان خطا دارید و زمانی که شما با تسلیحات اتمی خطا کنید این امر بسیار بسیار خطرناک خواهد بود
لطفا به اشتراک بگذارید: