This browser does not support the video element.

هراس جلادان از دادخواهی، انتشار دستخط خمینی برای نابودی جمعی مجاهدین

واکنشهای هراسان و تدافعی رژیم ولایت فقیه در قبال جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام ۶۷ و بحران درونی رژیم برسر این جنایت بزرگ ادامه دارد.


نیروی تروریستی قدس، درهمین رابطه آخوند جلادی به نام احمدی شاهرودی را به صحنه آورد تا بعداز یک سال از انتشار فایل صوتی منتظری، به خیال خود آن را زیر سوال ببرد

اما اظهارات این آخوند خون آشام، گوشه های دیگری از ابعاد کشتار و جنایت علیه بشریت در خوزستان و هراس شدید خمینی و دربار او از اعتراض منتظری در آن زمان را برملا میکند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس می نویسد: شخصی که آیت‌الله منتظری در نوار معروفی که سال گذشته منتشر شد از او نام برد, در اولین گفت‌وگویش از ناگفته‌های دیدارش با منتظری و حکم خمینی در سال ۶۷ پرده برداشت. احمدی شاهرودی گفت: منتظری برای مخالفت با حکم خمینی از پیش آماده بود تا این حرف را زدم دیدم آیت‌الله منتظری از جا بلند شد و نامه‌ای به من نشان داد که همان نامه معروف درباره اعدام‌ها بود و گفت اصلا من حکم خمینی را قبول ندارم.

این آخوند جلاد که در آن زمان نمونه هایی از جنایتهای همدستانش را نقل کرده و به همین دلیل از سوی نیروی تروریستی قدس مورد بازخواست قرار گرفته است، به نحو ترسانی می گوید: ایشان قبل از اینکه من پیشش بروم آماده بوده است. من تاثیری در موضع آیت‌الله منتظری نداشتم.

 

آخوند احمدی شاهرودی به خبرگزاری نیروی تروریستی قدس گفت:‌ ما وارد کارآموزی قضایی شدیم و پس از یک ماه کارآموزی ابلاغیه قضایی رسمی برای ما صادر شد. من اواسط سال 62 حاکم شرع کل استان خوزستان شدم وحکم حاکم شرعی من تا اواخر سال 67 ادامه داشت و در آن زمان من هر روز به شهرها و شهرستان‌های خوزستان سر می‌زدم. از اهواز گرفته تا دزفول, مسجد سلیمان, بهبهان, شوش و‌ آبادان در آن زمان در روز شاید به 100 پرونده رسیدگی می‌کردم.

این آخوند جلاد اضافه می کند: کسانی که پافشاری سر موضع داشتند حکمشان اعدام بود و ما هم حکم را اجرا کردیم. البته ما حکم ندادیم بلکه تشخیص موضوع و مصداق کردیم.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در این قسمت از مصاحبه ناگزیر شده برای نخستین بار سند دستخط خمینی که مدرک غیر قابل انکار فرمان نابودی جمعی و نسل کشی مجاهدین برای هر دادگاه و مرجع بین المللی است را به چاپ برساند. چراکه آخوند جلاد احمدی شاهرودی، در هراس از عدالت و کیفر جنایاتش، مرتب تکرار می کند: «البته ما حکم ندادیم بلکه تشخیص موضوع و مصداق کردیم. در واقع حکم اصلی از سمت خمینی بود».

در باره این هراس جلادان، آخوند خون آشام علی فلاحیان به ترس و هراس آخوند جلاد ابراهیم رئیسی اشاره کرده و در مصاحبه اخیر خود می گوید:

فلاحیان : آره بنده خدا هر چی میگفت من حکم ندادم حکمشون قبلا صادر شده اصلا کسی گوش به حرفش نمی دادند میگفتند نه شما و فکر هم میکردند اونها بیگناه اند خب اونها آدم کشته بودند حکمشون این بود اصلا محارب بودند اگر ما اونها رو نمی گرفتیم نمی کشتیم که یک کشوری نبود مملکتی نبود این حرف من نیست حرف امامه حرف همه بزرگانه.
لطفا به اشتراک بگذارید: