This browser does not support the video element.

سخنرانی عبدالحکیم بشار در سمینار عربی و بین المللی، گردهمایی سه روزه مقاومت ایران

گردهماییهای سه روزه مقاومت

سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی:

”سرنگونی رژیم آخوندی

ضرورت پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه“

11تیر 1396

 

عبدالحکیم بشار - از ائتلاف اپوزیسیون سوریه


السلام علیکم و رحمت الله

برادران گرامی

شما رنجهای مردم سوریه را ملاحظه و آن را دنبال میکنید. کشتار بیش از نیم میلیون و ویرانی چیزی معادل 2میلیون واحد مسکونی و کوچ دادن نیمی از ساکنان سوریه در داخل و خارج و قتلعامهای جمعی، همه اینها توسط رژیمی صورت میگیرد که عروسکی است در دستان رژیم تهران. اگر رژیم آخوندی در تهران نبود، مسلما رژیم سوریه الان وجود نداشت و هرگز نمیتوانست در برابر انقلاب سوریه تاب بیاورد. این رژیم چهار تحول اصلی را در منطقه، بهوجود آورده است. منظورم رژیم آخوندی است. ایجاد تروریسم، وحمایت از آن، وگسترش آن، و بعنوان مثال داعش که بعدا رویدادها نشان خواهد داد که داعش کاملا ساخته پرداخته رژیم ایران است.

. حزب الله تروریست که مشخص شده که هیچ روزی یک نیروی ممانعت و مقاومتی نبوده است، بلکه یک حزب فرقهگرایی است که گوش به فرمان اربابان خود در قم و تهران میباشد.

رخداد دوم، رژیم استبداد مذهبی در ایران میباشد. سومی، دخالت آشکار در امور کشورهای همسایه است. دخالت رژیم ایران دیگر یک امر پنهانی نیست چه در سوریه و چه در یمن و چه در بحرین و چه در عراق و عربستان سعودی و در تمامی کشورهای همسایه با سوء استفاده از گرایشات فرقهگرایانه نفرتانگیز. تشکیل جنگ فرقهگرایانه سنی و شیعه نامحدود در منطقه، و این بزرگترین خطری است که رژیم ایران در حال حاضر به آن دست میزند. ایستادن در برابر رژیم ایران دیگر وظیفه مردم ایران نیست، با وجود اینکه بخش عمده متوجه آنهاست، اما ایستادن دربرابر این رژیم جنایتکار یک وظیفه عربی و اسلامی و منطقهیی و بینالمللی است. باید کلام و گفتار و محکومیت و موضعگیریها را به عمل سازمانیافته تبدیل کنیم برای حمایت از مقاومت ایران برای سرعت دادن به سرنگونی این رژیم. و همچنین ما نیاز داریم به یک تلاش سازمانیافته برای نامگذاری سپاه پاسداران و حزب الشیطان لبنان در لیست تروریستی بینالمللی. با این اقدام سازمانیافته، منطقه و جهان را از جرم و جنایت این رژیم رها خواهیم کرد بر این اساس فراخوان خودمان را تکرار میکنیم ، نیاز به یک اقدام سازمانیافته عربی، اسلامی، منطقهیی برای سرعت بخشیدن به سرنگونی این رژیم. با تشکر
لطفا به اشتراک بگذارید: