This browser does not support the video element.

سالگرد حماسة فروغ ایران ۶ و ۷ مرداد۱۳۸۸ در اشرف



  • سالگرد حماسة فروغ ایران 6 و 7 مرداد 1388 در اشرف





 

در روزهای 6 و 7 مرداد سال 88 در حالیکه کمتراز دو ماه از آغاز قیام سراسری مردم ایران میگذشت, خامنه ای مزدوران عراقی خودش را به فرمان مالکی به اشرف فرستاد تا بهخیال خودش با قتل عام اشرفیان، بهجامعة جوشان ایران، پیام وحشت و ارعاب بفرستد.

آنروزها دشمن پلید با تصور این که قتل عام مجاهدان بیسلاح امری آسان است، گمان میکرد با این جنایت بزرگ میتواند حماسه پایداری یک خلق را به قربانگاه ببرد، اما قیام سرخفام اشرفیان و فروغ پرغرور ایران/ با پایداری آرشان / و خون حنیفان و سیاوشان / جوشید و خروشید/ و برغم خواب و خیال دشمن و عوامل و مزدورانش، به بینه حقانیت / شاخص مظلومیت/ و الهام بخش مقاومت افتخار آفرین مردم ایران تبدیل شد.

سلام برشهیدان حماسة فروغ ایران در روزهای 6و 7مرداد. قهرمانانی که با پیکرهای بی سپر/ به مصاف تیر و تبر دشمن ضدبشررفتند/ با پایداری سرخ‌فام، همچون موجهای صخره شکن دشمن حقیر را در اوج ناباوری‌ اش میخکوب کردند/ و هم آوا با جاوادنه فروغهای آزادی / هم پیمان با سربداران سرفراز اوین و گوهردشت درمرداد 67/ و هم بسته با قیام آوران بی باک و بیم در تهران و شهرهای میهن درخشیدند و با حماسهآفرینی گروگانهای اشرفی در 72 روز نبرد مرگ و زندگی همراه با اعتصاب غذای گسترده در اشرف و شهرهای مختلف جهان، که نمایش اعجاب انگیزی از پایداری بی شکاف بود، دشمن را بهزانو درآوردند و مبشران فتح مبین گردیدند.

 

سالگرد حماسة فروغ ایران 6 و 7 مرداد 1388 در اشرف


 

 

سخنرانی برادر مجاهد مسعود رجوی در امجدیه


یقین کنید، یقین کنید که هر دستی که از مجاهدین بشکند، ده دست به آنها افزوده می‌شود و هر چشمی که از حدقهٌ مجاهدین بیرون بیاید صد چشم بیناشدهٌ دیگر به آنها افزوده می‌شود. کف زدن جمعیت و هر قلبی که از مجاهد پاره کنید و سری که بشکنید هزار قلب و سر دیگر پربرکت به جایش خواهد نشست. کف زدن جمعیت این منطق انقلاب است. این منطق توحید است، منطق تکامل است، منطق اسلام است، و منطق راه خدا و راه خلق است. . مگر نیست که به‌قول قرآن، مثل آنها که در راه خدا انفاق و فدیه می‌کنند، "کمثل حبه انبتت سبع سنابل فی کل سنبلة مأته حبة والله یضاعف لمن یشاء والله واسع علیم" همانند دانه‌یی است که هفت خوشه می‌رویاند و در هر خوشه‌یی صد دانه و خدا چندبرابر می‌کند برای هر که بخواهد که خدا گشایش‌دهندهٌ علیم است.
کلیسا و دعای خانم مرضیه

برای تمام اشرفیها و همصدا با فرزندانم در اشرف میگویم: ما پیروز میشویم، هیهات منا الذله

 

33000 نامه و ایمیل به سراسر جهان

14500انعکاس رسانهیی در مورد اشرف

ارسال بیش از 200000سند و مدرک به رسانهها و دولتهای مختلف

200مورد فعالیت سیاسی ـ تبلیغی در داخل کشور در کمتر از 70روز!

 

ـ یک خانم خارجی: من تحت تأثیر شجاعت و قدرت فوقالعادة آنها قرار گرفتم، خشمگین از سکوت رسانهها و دلسرد از سیاستمداران،

ـ یک خانم خارجی دیگر: آقای نخست وزیر من از مقابل سفارت آمریکا نزد اعتصابیون با شما حرف میزنم ، میخواهم از شما سؤال کنم چرا، چرا به دیدار آنها نیامدی؟

ـ پدرهانری فقید : هرکاری از دستم برآید را خواهم کرد تا این سکوت را بشکنم و از شما صحبت خواهم کرد.

ـ هولتز هوتر فقید: امیدوارم بالاخره یک نفر از آن داخل (وزارت خارجه) بیرون بیاید، من خودم قبلا نمایندة مجلس (بوندستاک) بودم. در آن جا بیشتر حرف زده میشود تا عمل شود. بالاخره بیدار شوید، بیدار شوید.

 

یک خانم خارجی: من احساس میکنم باید ما هم با شما اعتصاب غذا کنیم. اگر ما هم در کنار شما دست بهاعتصاب غذا بزنیم. شاید بتوانیم سیاستمداران و رسانههای خودمان را به لرزه درآوریم تا در برابر چنین فجایعی

ـ آقایی در انگلستان که در اعتصاب شرکت کرده: میخواهم بدانید که من هم یکی از اعضای خانوادة شما هستم. برایتان گریستم و از خدا طلب کردم که رنج و سختیتان به زودی بهپایان برسد.

ـ یک خانم خارجی: سلام به همگی من در دومین هفته ازاعتصاب غذا مقابل سفارت آمریکا آمدهام

 

سرود ترانه تیر زدی تبر زدی...

 

فرازی ماندگار از حماسه 6 و 7 مرداد 1388

مجروح‌شدن خواهر مجاهد زهره قائمی

همردیف مسئول اول مجاهدین

بر اثر اصابت گلوله مزدوران

در شبانگاه 6 مرداد 1388 در اشرف

 

 

 خواهر مریم 16شهریور92

«و شما ای زنان پیشتازی که در صف مقدم دلیران اشرفی تا آخرین نفس ایستادگی کردید، به راستی که الگوی نوینی از رزم و پایداری برای زنان و جوانان ایران خلق کرده اید. درود بر همه شما، از آن روز، حتی یک لحظه تصویر خواهر عزیزم زهره، از نظرم دور نمی شود. زهره از زندانیان مقاوم دوران خمینی دجال و به مدت 5سال زندانی بود. و در حمله ۶ و ۷ مرداد درسال ۸۸ به اشرف، به سختی مجروح و یک پایش با گلوله به شدت آسیب دید. اما این سختیها هیچ کدام در شخصیت و منش تحسین برانگیز او اثری نداشت. او صداقت و فروتنی را با شجاعت و مسئولیت پذیری در آمیخته بود و در دو دهه گذشته مسئولیتهای بسیار سنگین و خطیری را در پیچیده ترین شرایط این جنبش به پیش برد».

 

-قسمتی از سخنان برادر - 1388

مجروحینمان را جز اندکی وقت نیست که یک به یک نام ببرم بیش از۵۰۰نفر از جمله خواهر مجاهد زهره قائمی از معاونان مسئول اول، درود درود، درود

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: