This browser does not support the video element.

تغییر رژیم در ایران ضروری است ۲۰دقیقه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۶

۱- ژنرال جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا:‌ قبل از اینکه آمریکا بتواند دارای روابط مثبتی با ایران باشد، تغییر رژیم در ایران ضروری است


۲- مانور مشترک دریایی مصر و فرانسه در آب های مدیترانه و دریای سرخ


۳- تأکید فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر تحکیم روابط با اردن.۲۰


ـ شورای ملی مقاومت تنها آلترناتیو رژیم ایران


نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا می گوید: ترامپ با دموکراتها کار خواهد کرد تا ماشین تروریسم دولتی ایران را متوقف کند. وی طی مصاحبه یی با بریت بارت بر ضرورت حمایت از مقاومت ایران تأکید کرد:



 ـ خطر رژیم ایران بیش از کره شمالی است


خطر رژیم ایران از خطر کره شمالی بیشتر است. هشدار ران دسانتیس ، عضو جمهوریخواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا



 ـ تنش با کره شمالی بالا می گیرد


تنش با کره شمالی بالا می گیرد. بعد از شلیک موشک قاره پیما توسط کره شمالی اوضاع به چه سمتی می رود. گزارشی از سی ان ان:



ـ اوضاع بغرنج و پیچیده آتش بس در سوریه


ژنرال جک کین معاون سابق ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز می گوید آتش بسی که در سوریه مورد توافق آمریکا و روسیه قرار گرفته بسیار پیچیده است و برای تضمین آن نیاز به نیروی نظامی آمریکا است که واکنش سریع داشته باشد.



ـ درگیریها در مناطق مختلف سوریه


با وجود توافقنامه آمریکا و روسیه برای آتش بس در جنوب سوریه، عملیات نظامیان اسد و شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران در سایر مناطق از جمله منطقه جوبر و حومه حما و شهر کفرزیتا ادامه دارد. رزمندگان اپوزیسون نیز حملات دشمن را بی پاسخ باقی نمیگذارند.



 ـ تقویت طرح دفاعی مشترک اروپا


اولویت کشورهای عضو اتحادیه اروپا؛ تقویت طرح دفاعی مشترک است.



 ـ حملات سایبری چالشی همیشگی


در هفته های اخیر کامپیوترهای بیمارستان ها، دفاتر دولتی و شرکت های چند ملیتی مسدود شدند. این کار توسط کلاهبرداران اینترنتی با استفاده از یک برنامه بنام پتیا PTYA عملی شد. گزارشی را می بینیم:



 ـ جمع آوری زباله های فضایی


پاکسازی فضا از زباله های باقیمانده از ماهواره ها و ماشین های فضایی مشکلی است که باعث نگرانی دانشمندان شده است . چرا که این زباله ها برای ماهواره ها و ماشین های فضایی ایجاد خطر می کنند .



-اوکراین و ناتو


پترو پروشنکو رئیس‌جمهور اوکراین پس از دیدار با ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو اعلام کرد این سازمان با پیشنهاد کی‌یف برای آغاز مذاکرات عضویت این کشور درقویترین پیمان نظامی جهان موافقت کرده است.



 آخرین رویداد:


جیمز متیس: رژیم ایران عامل بی ثباتی منطقه خاورمیانه است


ژنرال جیمز متیس وزیر رفاع آمریکا :‌‌ در دورانی که فرمانده سنتکام بودم ”بزرگترین مشکل” رژیم ایران بود. همه در خاورمیانه به من گفته اند رژیم ایران کماکان یک مشکل اصلی باقیمانده است. این رژیم مطمئنا بی ثبات کننده ترین تاثیر را در منطقه خاورمیانه دارد. دخالت شریرانه رژیم ایران کمک کرده تا بشار اسد دیکتاتور سوریه در قدرت باقی بماند

لطفا به اشتراک بگذارید: