This browser does not support the video element.

گردهمایی بزرگ مقاومت – سخنرانی ترزا ویلیرز

ترزا ویلیرز - وزیر پیشین امور ایرلند شمالی و نمایندة پارلمان انگلستان


از شما تشکر میکنم، این یک افتخار بزرگ است که در این رویداد الهام بخش، برای اولین بار سخنرانی بکنم. من بالاترین احترام را برای جامعه ایرانیان مقیم انگلستان در حوزه انتخاباتی ام در چیپینگ بارنت در انگلستان قائل هستم، و از همه آنها صمیمانه بابت حمایتی که از من کردند، تشکر میکنم . من امروز اینجا هستم که از آزادی در ایران حمایت کنم.



و من با همکارانم از احزاب مختلف انگلستان اینجا هستیم که احترام خودمان را به خانم رجوی نشان دهیم، و همین طور برای ایفای نقش رهبری کننده او برای ترویج عدالت برای مردم ایران، و یک آینده صلح آمیز و دموکراتیک برای ایران.


خانم رجوی من معتقدم که کمپین شجاعانه شما برای آزادی و عدالت در ایران، یک آرمان عادلانه است و شما از حمایت ما برخوردار هستید.


همه کسانی که اینجا هستند به خوبی در جریان سابقه تکان دهنده حقوق بشر رژیم ایران که یک رژیم استبدادی است، هستند. نزدیک به ۷۰۰نفر طی شش ماه در سال ۲۰۱۵ کشته شده اند که این آمار مساوی است با روزی سه نفر و متاسفانه ما میدانیم که رژیم ایران جلودار اعدام کودکان است.


اعتقاد بر این است که حداقل هفتاد و سه نوجوان طی یک مقطع ۱۰ ساله از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵اعدام شده اند. ما همه میدانیم که اعضای اقلیتهای مذهبی مثل بهایی و مسیحیان با ظلم و ستم و تبعیض روبرو هستند، و همان طور که خیلی از سخنرانان امروز تاکید کردند اکنون زمان آن است که زنان در ایران از آزادی و برابری برخوردار باشند.


من همچنین توسط شورای ملی مقاومت مطلع شدم که حدود دوهزار زن روزانه بخاطر عدم رعایت قوانین حجاب دستگیر میشوند . این به هیچ وجه قابل قبول نیست.


خانمها و آقایان و دوستان،



 این یک رژیم کاملاً سرکوبگر است که با بسیاری از مردم خود با وحشیگری برخورد میکند. و تلاش آن برای تسلط در منطقه یک منبع مداوم بی ثباتی در خاورمیانه است.


این رژیم جلودار حمایت از تروریسم است که از طیفی از گروههای افراطگرای تروریست و خشونت گرا حمایت مالی و مادی میکند، بنابراین رژیم ایران مسئول خیلی از جانهای از دست رفته و خانواده های داغدار هم در داخل و هم در خارج مرزهایش است.


خانمها وآقایان، این (رژیم) منشاء واقعی شیطان در جهان است و من خالصانه امیدوارم که یک روز مردم ایران بتوانند خودشان را از چنگال آن خلاص کنند و با همدیگر یک آینده روشن‌تر بر اساس اصول آزادی و دموکراسی، بسازند. من معتقدم که خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران در خط مقدم این راه طولانی برای آزادی هستند و من برای وظیفة مهمی که پیش رو دارید برایتان آرزوی موفقیت میکنم.

لطفا به اشتراک بگذارید: