This browser does not support the video element.

هراس رژیم از طرح سرنگونی و تغییر در ایران در گردهمایی پاریس

 

در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ،خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در صحبتشان از وجود یک نیروی تغییر و یک جایگزین دموکراتیک صحبت کردند. همین موضوعی که، یکی از محورهای بحث تغییر و ضرورت تغییر بود. اتفاقا تلویزیون رژیم آخوندی در واکنش به این گردهمایی، همین سخنان خانم رجوی را پخش کرد و همین موضوع مایه جنگ و جدال بین دار و دسته های رژیم شد.
بله در همان فردای گردهمایی، تلویزیون رژیم این سخنان خانم رجوی را پخش کرد که گفتند: « قدرت این جایگزین در این است که شرایط بحرانی را به سرنگونی رژیم بالغ می‌کند. » و اضافه کردند « این جایگزین در سال ۸۸ هسته اصلی قیامها را تشکیل داد و شعارها را از رأی من کو؟ به شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ارتقا داد. »


بعدش روزنامه حکومتی اعتماد در اعتراض به صدا و سیما به فغان در آمد و نوشت که « در بخش‌های مختلف خبری و برخی برنامه‌های صدا و سیما سعی شد که میان اقدامات مجاهدین با برخی از منتقدان و معترضان در داخل ارتباط ایجاد شود و در این زمینه ادعای (خانم)مریم رجوی درباره نقش مجاهدین در حوادث سال ۸۸ بزرگنمایی شد
دو بعد هم سوز و گدازکرد که « طبعاً مسئولان سیاسی و رسانه‌یی ما نباید در دام مجاهدین بیفتند و آن ادعاهای گزاف را باز هم بزرگ‌تر کرده و به خورد مردم بدهند». (اعتماد 13تیر)


بله آه و فغانهای هراسناک رژیم آخوندی از این گردهمایی و سخنان سخنرانانش بخصوص در مورد بحث تغییر و بحث ضرورت جایگزینی این رژیم با یک جایگزین دموکراتیک هر روز ادامه دارد. به یکی از این آه و فغانها از اظهارات جان بولتون که گفت این رژیم نباید به چهل سالگیش برسه گوش کنیم.

لطفا به اشتراک بگذارید: