انتخابات غیر آزاد و غیر منصفانه در ایران - گزارش روزنامه واشینگتن تایمز

انتخابات غیر آزاد و غیر منصفانه در ایران


واشینگتن تایمز در مطلبی با عنوان انتخابات غیرآزاد و غیرمنصفانه اخیر در ایران نوشت:‌ جمهوری اسلامی نه یک دموکراسی بلکه یک دیکتاتوری مذهبی است. اخبار غیرتعجب آوری که هفته گذشته از ایران بیرون آمد این بود که برنده این انتخابات حسن روحانی رئیس جمهور فعلی شده است و به مدت 4سال دیگر اوضاع را در دست می گیرد. ( مانند 4 سال گذشته که ) دوره یی از نقض فاحش حقوق بشر, کشتار در سوریه, گروگانگیری آمریکایی ها و حمایت فزاینده از تروریستها در خارج بود.

اینبار حدود بیش از 99درصد کسانی که امیدداشتند در رقابتها شرکت کنند خلع صلاحیت شدند... زنان هم جدا شدند. در کل انقلاب اسلامی از 1979 ایران فقط دو رهبر عالی داشته است. اولین ولی فقیه ایران روح الله خمینی بود که دولت کارتر و رسانه های اصلی وقت به اشتباه فکر کردند او هم یک مدره است.

در حالیکه هر کس نوشته های او را خوانده بود از سالهای 1940گفته بود که خود را یک جهادی می داند که معتقد است اسلام بایستی جهان را فتح کند.

بر این اساس باید روشن باشد که انتخابات ایران باز و آزاد نیست نه آزاد و نه منصفانه است و حتی وقتی هم بطور آشکار تقلبی نشده باشد که نمونه اش در 2009دیده شد.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: