This browser does not support the video element.

آخوند احمد خاتمی : «براندازی» تنها چشم انداز پیش روی نظام

 

«براندازی»، «تغییر» و «آسیب وارد کردن» به نظام تنها چشم انداز پیش روی مقامات و مهره های حکومتی در مواجهه با بحرانهای مختلف است.

آخوند احمد خاتمی در حالی که نظام آخوندی را «ایران» می نامید گفت«براندازی» تنها چشم انداز پیش روی نظام:« دشمن به وسیله برجام به دنبال ضرر زدن به ایران است و پای قرارداد آمدنشان هم برای آسیب وارد کردن به انقلاب بود».

 

آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان ارتجاع با اشاره به تنگ تر شدن حلقه تحریم ها ابراز نگرانی کرده و گفت:«این مسئله، مسئله ساده‌ای نیست و خودشان گفتند که این تحریم‌های جدید بی سابقه و هدف اصلی اعمال آنها، زیر سوال بردن نظام و حرکت در مسیر براندازی نظام جمهوری اسلامی است».

 

یک مهرة باند مؤتلفه نیز به هفته نامة موتلفه گفت: « شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار تا سرنگونی نظام جمهوری اسلامی از پای نخواهند نشست و برای او تفاوتی بین دولت احمدی نژاد، روحانی، خاتمی و مع ذلک نمی‌کند».وی با اشاره به مواضع مقامات آمریکایی افزوده است:« برنامه هسته‌ای پوششی است برای خلع سلاح کردن نظام و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی همانطور که تیلرسون چند وقت پیش اذعان کرد ما در پی براندازی حکومت در ایران هستیم. حقوق‌بشر و امثالهم تنها مستمسکی برای اعمال فشار بر علیه نظام است».

 

و آخوند منتظری دادستان کل رژیم گفت:« دشمن از راه های گوناگون به دنبال آسیب رساندن به کشور و نظام است و از هیچ هزینه کردن و توطئه و برنامه ای برای ضربه زدن به امنیت کشور دریغ ندارد. نفوذ دشمن را باید جدی گرفت زیرا دشمن برای نفوذ میان نیروها به شدت در حال برنامه ریزی است ».
لطفا به اشتراک بگذارید: