برایان هوک، ایران باید فروپاشی را انتخاب کند-۲۰دقیقه

برایان هوک، ایران باید فروپاشی را انتخاب کند-۲۰دقیقه-۴ آذر


 

برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا می گوید: رژیم ایران یاباید فروپاشی را انتخاب کند یا به سیاست بی ثباتی و دخالتهای مخرب پایان دهد

برایان هوک:‌ ما لفاظی و سر وصداهای زیادی را از مقامهای رژیم ایران شنیده ایم که قابل انتظاربود.این رژیمی است که بطور تاریخی بدون انزوای اقتصادی و دیپلماتیک به پای میز مذاکره نمی آید.

توافق بهتر این است که علاوه بر برنامه هسته یی به موشک های بالستیک قاره پیما ،تروریسم ، تهدیدات سایبری ، تروریسم مالی ، تجاوزات دریانوردی،پشتیبانی از حزب الله و حماس بپردازد

به همین منظور و برای کشاندن رژیم ایران به پای چنین توافقی فشار اقتصادی حداکثر را طراحی کردیم.

رژیم ایران در حال حاضر با مشکلات جدی اقتصادی مواجه است .

امسال ،ریال 75 درصد ارزش خودش را از دست داده است .

صدها شرکت اصلی اعلام کرده اند که در حال ترک بازار ایران هستند.

موارد زیادی از فرار سرمایه وجود داشته است .

سوئیفت و سیستم مالی بین المللی 50 بانک ایرانی را قطع کرده است و همین تعداد از بانکها تحریم شده اند و ما همه نفت صادراتی ایران را تحریم کرده ایم.

ترکیب همه این اقدامات ، تاثیر بسیار قدرتمندی دارد و رژیم ایران باید تصمیم بگیرد که آیا میخواهند کوتاه بیاید یانه.

اگر آنها تروریسم و بی ثباتی را در سراسر خاورمیانه ادامه بدهند ،میتوانند فروپاشی اقتصادی خودشان را به چشم مشاهده کنند .

برایان هوک افزود: رژیم ایران به مدت 39 سال مردم خودش را غارت کرده است و عمیقاً فاسد است.این یک رژیم دیکتاتوری مذهبی وحشی و تاریک است

مردم ایران میدانند تحریمهای ما برای هدف قرار دادن این رژیم طراحی شده است و مردم ایران را هدف قرار نمیدهد و من میتوانم آنرا اثبات کنم . ما معافیت هایی را برای کمک های انساندوستانه در نظر گرفته ایم.

دولت ( آمریکا) سیاست دولت قبلی را عوض کرده است و از مردم ایران و خواسته های آنها برای یک زندگی بهتر ، آینده اقتصادی بهتر و حقوق بشر بیشتر و احترام به شان و مقام آنها در برابر این رژیم دفاع میکند.ما قصد داریم بودن در کنار مردم ایران را ادامه دهیم .

چیزهای که آمریکا از این رژیم درخواست کرده که انجام دهد ، همان چیزهایی است که مردم ایران از این رژیم میخواهد که انجام دهد.

 

https://twitter.com/i24NEWS_EN
لطفا به اشتراک بگذارید: