سوریه-حملات هوایی به پایگاه های سپاه پاسداران

سوریه-حملات هوایی به پایگاه های سپاه پاسداران


اورینت نیوز تلویزیون اپوزیسیون سوریه در گزارشی از حملات هوایی پی در پی به مواضع و پایگاه‌های رژیم آخوندی و سپاه پاسداران در سوریه، گفت: « اکنون خبر حملات هوایی اسراییل به شبه نظامیان رژیم (اسد) و رژیم ایران بصورت روزانه و یا هفتگی منتشر می‌شود. (روز جمعه) چهار انفجار پی در پی گردان موشکی و انبارهای سلاح در نزدیکی فرودگاه نظامی حما را به لرزه در آورد.

رسانه‌های وابسته به رژیم (اسد) علت آن‌را خطای فنی و افزایش درجه حرارت عنوان کردند؛ حال آن‌که صدای انفجارها... به هشت انفجار رسید؛ این رژیم (اسد) را مجبور کرد که سریعاً فرودگاه را از هلیکوپترهایش خالی کند و مشخص شد که حمله هوایی اسراییل، پایگاه موشکی رژیم ایران را در مقر گردان هدف قرار داده است».

گزارش تلویزیون اپوزیسیون سوریه می‌افزاید: «منابع ویژة اورینت نیوز در حما گفتندکه تعداد ۵۷ تن از شبه نظامیان رژیم (اسد) و رژیم ایران بر اثر این انفجارها که گردان موشکی را به لرزه درآورد کشته شدند؛ خبرها حاکی از وجود افسرانی با درجه‌های بالا و فرماندهان سپاه پاسداران در میان کشته‌شدگان است».

اورینت‌نیوز خاطرنشان کرد: «این انفجارها در حما بعد از کمتر از یک هفته از حملات هوایی گسترده اسراییل صورت می‌گیرد که در آن ده‌ها موضع رژیم ایران در اطراف دمشق و منطقة جنوبی (مورد حمله قرار گرفت)... هم‌چنان‌که ۱۰ روز پیش‌تر در انفجارهای شبانة مشابهی در حما، مقرهای رژیم ایران در تیپ ۴۷ هدف قرار گرفت که در نتیجة آن بیش از ۱۰۰ تن از شبه نظامیان رژیم (اسد) و رژیم ایران کشته شدند».
لطفا به اشتراک بگذارید: