This browser does not support the video element.

اعترافات تکان دهنده علی فلاحیان در مورد کشتار۶۷ – اطلاعیه شورای ملی مقاومت

آخوند دژخیم علی فلاحیان در مصاحبه اخیر خود اعتراف می کند که سعید امامی برخلاف ادعای رسمی حکومت آخوندی، در زندان خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است. فلاحیان در این قسمت از مصاحبه اش تلاش می کند هرطور شده از جوابگویی به سوالات مربوط به قتلهای زنجیره یی طفره برود.

شایان یاد آوری است که درهمان سالهای 76و 77 که جنایات قتلهای زنجیره یی برملاشد، شواهد مختلف نشان دهنده این بود که خامنه ای سعید امامی را که مهره ویژه و بسیار نزدیک بود و اطلاعات زیادی از بیت ولی فقیه ارتجاع داشت، برای کورکردن سرنخها و اطلاعات مربوط به قتلهای زنجیره یی، در زندان به قتل رسانده است.

فلاحیان در مصاحبه خود هم چنین به برخی از شیوه های جاسوسی و نفوذ وزارت اطلاعات در داخل و خارج کشور اذعان میکند :

فلاحیان: وزارت اطلاعات پوشش لازم داره برای جمع آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج, یعنی مثلا ما که یک مامور اطلاعاتی نمی فرستیم بره فرض کنیدکه آلمان یا روسیه یا آمریکا که بگه خوب من از وزارت اطلاعات هستم لطفا اطلاعات تون رو به بنده بدهید, هان در پوشش کارهای بازرگانی یا بیشتر شغلهای شما خبرنگاری, خوب خبرنگارها خیلی هاشون عوامل مثلا اطلاعاتی

دهباشی: ما نیستیم

فلاحیان: در آمدی که نداره خبرنگاری باید با یک سرویسی حالا شوخی می کنم

دهباشی: نه بابا شرافت قلم بالاتر از این حرفهاست حاج آقا.

فلاحیان: من قبول دارم ولی بالاخره این پوشش لازم داره, اطلاعات هم شرافت داره, بی شرافتی نیست برای کشورش کسی بخواهد کار بکنه عرض می شود که در همه پوششها ما هستیم... اینها پوشش بوده, یک بخشش پوشش است ...

مجری:‌ ایا امامی را شما گزینش کردید

فلاحیان:‌ نه

مجری:‌اما از مدیران دوره شما بود.

فلاحیان:‌بله قبل از من هم مدیر بود.

مجری:‌ شما در چند جا ایشون را مدیر خوب و یک اطلاعاتی مظلوم و قوی و خدوم معرفی کردید. پس چرا این تصور از ایشون ایجاد شده که ایشون در واقع سر حلقه اصلی ماجرای قتل های زنجیره یی هستند.

فلاحیان:‌چرایش را از آنهایی که به ایشون اتهام زدند باید سوال کنی, از من چرا سوال می کنی.

مجری:‌شما کلا ماجرای قتل های زنجیره یی را چطور می بینید, اگر چه در دوره شما اتفاق نیفتاد.

فلاحیان:‌ من یک فیلمی دارم. ان فیلم را در راجع به ریاست جمهوری هست کامل این را توضیح دادم. الان دیگه حوصله اش را ندارم بگم. خیلی قشنگ و خوب, به آن خوبی دیگه نمی تونم.

مجری:‌الان که ما آن فیلم را ندیدیم. اصلا آن فیلم جایی هست در دسترس.

فلاحیان:‌صدا و سیما داره. به صدا و سیما دادیم برای پخش.

مجری:‌ ما که از صدا و سیما نمیتونیم بگیریم, چند خطش را می شود بفرمایید.

فلاحیان:‌سعی می کنم خودم بگیرم. ببینید اساسا, اولش اینکه می گویند خود من. من میگم یکسال و نیم بعد از من اتفاق افتاده, ‌خوب و بعد هم عرض می شود که این عناصری حالا این قتل های زنجیره یی مرتکب شدند, بعدا بازجویی های آنها و آنهایی که حکم دادند. بعد دادگاهشون تشکیل شده, محاکمه شدن, دو مرتبه باز امامی و من و اینها را برای چی مطرح می کنند.

مجری:‌ آخه آن فیلم را کسی ندیده است.

فلاحیان:‌خوب حالا آن که بازجویی شدند, بعد هم ورقه بازجویی آنها منتشر شد, بعد هم اینها محاکمه شدند و محکومیت گرفتند. دیگه بعد از پایان دادگاه دومرتبه مثل اینکه

مجری:‌ چرا باید نیروهای یک نیروی خدوم مومن خودش را تو زندان بکشد از هراس (نامفهوم)

فلاحیان:‌خوب همینه که من گفتم خودش را نکشته دیگر. دفاع من به خاطر این بود که او خودش را نکشته.

مجری: پس کی کشته؟

فلاحیان:‌ خوب این را شما بگو که باهاشون دوستی.

مجری:‌ من با کی دوستم.

فلاحیان: با همین ها داری ازشون سوال می کنی, دفاع می کنی لابد باهاشون دوستی.

مجری:‌نه والا من دفاع نمی کنم. فقط پرسش هایی که مردم فرستادند را می پرسم.

فلاحیان: خوب چه میدونم برای چی کشتند. من که تو زندان نبودم. من که آن وقت وزیر نبودم.

مجری:‌ آقای فلاحیان از کی من باید بروم این سوالات را بپرسم. این سوالی هست که به کرات از شما پرسیده شده. من هم کاملا قبول دارم که به دوره شما مربوط نیست.

فلاحیان:‌ من که نه تو زندان بودم. من که نبودم,

مجری:‌ پس از کی بپرسم

فلاحیان:‌ان وقت دادستان بوده تو این کشور. دادستان داشته.

مجری:‌خود وزارت اطلاعات گردن گرفته. بیانیه داده گردن گرفته.

فلاحیان: که چی, من کشتمش.

مجری:‌بله

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه یی درباره اعترافات تکان دهنده علی فلاحیان وزیر سابق اطلاعات رژیم طی مصاحبه یی در مورد قتل عام67 اعلام کرد این دژخیم تصریح می کند که حکم قتل عام زندانیان مجاهد در سال 67 از قبل توسط خمینی صادر شده بود. وی گفت: «در رابطه با مجاهدین و تمام گروههایی که محارب هستند حکم خمینی، حکم اعدام است و به تأکید می گفت احتیاط از این طرف بکنید... اینها همیشه حکمشان اعدام است چه قبل و چه بعد از سال 67».

اظهارات فلاحیان در حالیست که جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام67 به یک معضل فزاینده برای تمامیت رژیم آخوندی تبدیل شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطر نشان شده که فلاحیان در مورد فعالیتهای جاسوسی رژیم در داخل و خارج کشور نیز گفت:« وزارت اطلاعات برای جمع آوری اطلاعات چه در داخل و چه در خارج در پوششهای شغلی نظیر کارهای بازرگانی یا شغلهای خبرنگاری، کار می کند».

علی فلاحیان که هشت سال درراس وزارت اطلاعات قرار داشت، به خاطر نقش مستقیمش در ترورهای خارج کشور از جمله به خاطر طراحی و دخالت مستقیم در ترور دکتر کاظم رجوی تحت تعقیب بین الملی است و حکم جلب برایش صادر شده است..

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 27 تیر 1396(18 ژوییه 2017)

 

پاسدار جنایتکار محسن رفیقدوست، وزیر سابق سپاه پاسداران از مهره های جنایتکار نزدیک به خمینی، اعلام کرد که حکم مهدورالدم بودن مجاهدین توسط خمینی هم‌چنان پابرجاست و عاقل ترین فرد در قرون اخیر شخص (خمینی) بود که دستور داد که هر کسی بر عقیده مجاهدین هست مهدور الدم است.

این پاسدار خون آشام وحشت زده از بالا گرفتن جنبش دادخواهی و موج نفرت اجتماعی علیه جنایات خمینی اضافه کرد: اگر اعدامهای دهه شصت صورت نمی گرفت و به بهانه رأفت اینها آزاد می شدند امروز در چه شرایطی بودیم؟

وی اضافه کرد: از دهه هفتاد جریانی در کشور تلاش کرد این گونه القاء کند که (مجاهدین) تمام شده اند... (این) یک ترفند برای غافل شدن مردم از مسئله (مجاهدین) به شمار می رود؟

پاسدار محسن رفیقدوست هم‌چنین در اعتراف به حملات موشکی و زرهی عوامل ولایت فقیه درعراق به مجاهدین در اشرف و لیبرتی گفت: اتفاقاتی که در اشرف و لیبرتی رخ داد با اشراف کامل اطلاعاتی ما بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: