نمایش جمعه امروز مشهد – ۷اردیبهشت۱۳۹۷

نگاهی به سخنان علم الهدی در رابطه با نمایشگاه لوازم آرایش


در نمایش جمعة امروز مشهد علم الهدی گماشتة خامنه ای در مشهد بن بست ولی فقیه را به نمایش گذاشت اما یک کلمه در مورد وضعیت رژیم در مورد برجام و انزواش در عرصه جهانی و منطقه‌یی که مهم ترین موضوع رژیمه اشاره نکرد؛ با این همه در وسط جنگ باندی بر سر نمایشگاه وسائل آرایش وحشت نظام را از چشم انداز تحولات به نمایش گذاشت.

زیرنویس: تلویزیون رژیم ۷ اردیبهشت


این دهن کجی به رهبری نیست؟ رهبری میگه حمایت از کالای داخلی حمایت از تولید داخلی، شما بازار درست می کنید لوزام آرایشی که برای این مردم زیاد ضرورت ندارد تازه بار فرهنگی هم داره شما بیارید این را توی نمایشگاه و این را مردم ترجیح بدهند بر کالای داخلی کشور بشود بازار لوازم آرایش خارجی.من نمیدونم فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی از این نمایشگاه خبر دارند یا نه؟

تو این مملکت ما میگیم نفوذه میگن چرا می گی نفوذ ؟ یقینا این کار آقای وزیر متدین ما نیست کار معاونش هم نیست او هم متدینه ، کار اون آقای مدید کل یا معاون مدیر کل یا اون مشاور مدیر کل یا اون سیر مشاورینی که راه انداختن ، اینا توشون عامل نفوذی نیست؟در زمانی که آمریکا و اروپا دارند دست به دست هم میدن سفره برجام را جمع کنند تحریم ها را تشدید کننددر یک همچین موقعیت آوردن یک همچین جریان و این جا را بازار لوزام آزاد کالای آرایشی خارجی کردن این چه توجیهی دارد؟
لطفا به اشتراک بگذارید: