روسری رو رها کن فکری به‌حال ما کن

در میان غوغای دامنه‌داری که دیکتاتوری زن‌ستیز آخوندی در پی تشدید سرکوب زنان تحت عنوان حجاب  راه انداخته، روز یکشنبه بازنشستگان در اراک، در تظاهرات اعتراضی خود فریاد می‌زدند: «حجاب حجاب شعارشون، غارت و دزدی کارشون!»، آنها هم‌چنین شعار می‌دادند: روسری رو رها کن فکری به حال ما کن!».

این شعارها بیانگر آگاهی عمیق اقشار ستمدیده و به ستوه‌آمده‌ای است که خوب می‌دانند پشت دجالبازی مسخره‌یی که خامنه‌ای پلید به بهانة حجاب راه انداخته و وحوش خود را به جان زنان و دختران ما انداخته چه اهدافی نهفته است. دجال پابه‌گور با علم کردن حجاب، تحت عنوان واجب شرعی و قانونی، می‌خواهد غارت و دزدی بی‌دنده و ترمز حکومتی را بپوشاند و این بر هیچ‌‌یک از آحاد مردم پوشیده نیست.

وقتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خامنه‌ای، شیخک دزد و دغلکار صدیقی است که تشت رسوایی بالا کشیدن باغ گیلاس او از بام به زیر افتاده و  خامنه‌ای حتی برای حفظ ظاهر هم که شده نه‌می‌خواهد و نه می‌تواند او را از ستاد کذایی و از امامت جمعة تهران برکنار کند، معلوم می‌شود که چگونه این نهادهای پلید به‌نام دین اما فقط و فقط در خدمت استمرار چپاول مردم و خالی کردن مداوم جیب آنها ساخته شده‌اند. خامنه‌ای خوب می‌داند اگر یک دزد بیت‌المال را مورد تعقیب و حتی توبیخ قرار دهد، سر این کلاف باز می‌شود و دامن خودش را می‌گیرد.

لطفا به اشتراک بگذارید: