یک فقره دزدی دیگر با دستگیری برادر زاده پاسدار شمخانی افشا شد

در جنگ گرگها، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، از افشای یک فقره دزدی دیگر با دستگیری برادر زاده پاسدار شمخانی خبر داد و نوشت: بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادر زاده دبیر سابق شورای عالی امنیت رژیم تأیید و اعلام شد. وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

تقی آزاد ارمکی کارشناس رژیم در وحشت از خشم مردم به‌خاطر اقدامات سرکوبگرانه، هشدار داد و گفت: در این شرایط اقتصادی به جای این‌که به ایجاد آرامش کمک کنیم با این مداخله‌های اجتماعی، مردم عصبانی را عصبانی‌تر می‌کنیم؛ شهروند عصبانی این خشم را یا در همان صحنه نشان می‌دهد و یا عصبانیت خود را به جایی که قدرت دارد منتقل می‌کند.

معین الدین سعیدی عضو مجلس ارتجاع در جریان جنگ باندی اظهارات رئیسی درباره قیمت دلار را زیر ضرب برد و گفت:

آقای رئیس‌جمهور یادتان هست فرمودید که خوب شد ما رئیس‌جمهور نشدیم که دلار بشود ۵ هزار تومان اکنون به‌جای امارهای عجیب اقتصادی که هیچ سنخیتی با سفره‌های محقر مردم ندارد فکری برای ارز ۶۷ هزار تومانی و گرانی کمرشکن اینترنت گوشت و دارو بفرمایید.

سایت حکومتی دیده‌بان، با استناد به آمارهای خود ارگانهای رژیم به فاجعه فقر در حاکمیت آخوندها پرداخت و نوشت: شواهد آماری حاکی از آن است که نرخ فقر از سال ۹۶ حدود ۱۰ واحد درصد بیشتر شده است و این به‌معنای آن است که ۸ میلیون نفر به تعداد فقرا اضافه شده است. به عبارت دیگر بعد از سال ۹۶ حدود ۵۰ درصد نسبت به گذشته به جمعیت فقرای کشور اضافه شده است.

روزنامه حکومتی اعتماد نوشت: استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری ۱۷ و ۴ دهم درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر ۱۰ فرد جویای کار تقریباً دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

یک مقام حماس به‌خبرگزاری فرانسه گفت هیچ مشکل مهمی در مورد پیشنهاد آتش‌بس غزه وجود ندارد. وی گفت: فضا مثبت است مگر این‌که موانع جدیدی از سوی اسراییل وجود داشته باشد.

وال استریت ژورنال خبر داد، بایدن در تماس با نتانیاهو به فشار برای آتش‌بس غزه ادامه می‌دهد. رئیس‌جمهور نگرانی خود را در مورد حمله تمام‌عیار اسراییل به رفح، پناهگاه یک میلیون فلسطینی، تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز: جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ‌سفید روز یکشنبه گفت، اسراییل پذیرفته است که به نگرانی‌ها و افکار ایالات متحده قبل از آغاز حمله به شهر مرزی رفح در غزه گوش دهد.

روزنامه آلمانی آلگماینه، در مقاله‌یی با عنوان «اهداف جنگ خامنه‌ای»، ضمن بر شمردن شکست سیاست مماشات دول غربی در قبال برنامه هسته‌یی رژیم نوشت:

جمعه گذشته، وزرای خارجه گروه هفت بیانیه‌یی منتشر کردند که در آن تأکید کردند که «رژیم ایران هرگز نباید به سلاح هسته‌یی دست یابد». تردید وجود دارد که آن سخنان روی کاغذ، خامنه‌ای را وادار به ارزیابی مجدد جاه‌طلبی خود برای ایجاد یک امپراتوری مسلح به سلاح هسته‌یی در کنار رژیم‌های دیگر کند.

لطفا به اشتراک بگذارید: