خانم مریم رجوی: فراخوان به اقدام فوری ملل متحد و شورای حقوق‌بشر و نماینده ویژه برای نجات رضا رسایی و حبیب دریس دو زندانی سیاسی در معرض اعدام

توجه تون را به پیام فراخوان خانم مریم رجوی برای جان دو زندانی سیاسی جلب می‌کنم.

خانم مریم رجوی

فراخوان به اقدام فوری ملل متحد و شورای حقوق‌بشر و نماینده ویژه برای نجات رضا رسایی و حبیب دریس دو زندانی سیاسی در معرض اعدام و لغو حکم سازی پر مکر و نیرنگ اعدام توماج هنرمند مردمی توسط قضاییه جلادان . این احکام روی دیگر سرکوب زنان برای مهار و برون‌رفت بحرانی است که سراپای رژیم را در بر گرفته است. آخوند مکارم شیرازی که امروز از دژخیم رادان برای سرکوب زنان حمایت می‌کند همان ”دزد سلطان شکر“ با بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سود حرام است. پاسخ مردم ایران به رژیم زن‌ستیز اعدام و قتل‌عام، مقاومت برای سرنگونی و آزادی است.

تظاهرات یاران شورشگر در محکومیت احکام اعدام و موج اعدامهای فزاینده توسط رژیم آخوندی در شهرهای استکهلم، یوتوبوری، لندن، سیدنی، هایدلبرگ، برمن، آرهوس و پاریس.

ظفری سخنگوی ستاد بحران رژیم خبر از خسارات ناشی از ایجاد سیل در شهرهای کاشان، آران و بیدگل و قمصر در استان اصفهان هم‌چنین در شهرهای زیرکوه، خوسف، طبس و بیرجند یزد خبر داد که باعث خسارتهایی به محورهای مو اصلاتی، پلها و بناها شد. تخریب ۲۰ قنات، تلف شدن بیش از ۳۰۰ رأس دام قطعی برق تعدادی روستا شده است هم‌چنین سیل در جنوب کرمان، خساراتی به منازل، راههای عشایری و ابنیه وارد کرد.

روزنامه سان لندن، در گزارشی همراه با تصاویر ماهواره‌یی از تأسیسات مخفی رژیم نوشت: این تصاویر نشان می‌دهد رژیم در حال ساخت بمبی است که می‌تواند اسراییل را مورد اصابت قرار دهد. تصاویر ماهواره‌یی تلاشهای رژیم ایران را برای ایجاد یک سایت هسته‌یی مخفی و پوشیده از آهن که در کوه‌ها مدفون شده است، آشکار کرده است.

سایت کردستان ۲۴ نوشت: هوشیار زیباری، عضو دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق و وزیر اسبق خارجهٔ عراق روز جمعه ٧ اردیبهشت گفت حملهٔ ی پهپادی به میدان گازی خورمور یک حملهٔ سیستماتیک به اقتصاد اقلیم کردستان است و سیاست راضی کردن و آتش‌بس با گروه‌های شبه‌نظامی سودی ندارد.

لطفا به اشتراک بگذارید: