کنفرانس «راه حل بحران ایران حمایت از آلترناتیو دمکراتیک »در برلین به ریاست کریستن مولر نماینده پارلمان فدرال آلمان

کنفرانس «راه حل بحران ایران حمایت از آلترناتیو دمکراتیک »در برلین به ریاست کریستن مولر نماینده پارلمان فدرال آلمان و با حضور و سخنرانی پروفسور آلخو ویدال کوادراس رییس کمیته بین المللی در جستجوی عدالت و با حضور شماری از نمایندگان مجلس فدرال آلمان و شخصیتهای برجسته آلمانی ازجمله آقای پیتر آلتمایر وزیر پیشین اقتصاد و مشاور ارشد صدراعظم آنگلا مرکل برگزار شد.

 خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در پیام ویدئویی به این کنفرانس گفت: دیکتاتوری مذهبی حاکم در جنگ با جامعه ایران و جامعه جهانی است.

 تلاش برای ترور پروفسور ویدال کوادراس و واکنش او، همة حرف را در بارة ماهیت رژیم آخوندها و سیاست درست علیه آن بیان می‌کند او یکی از مظاهر شرافت اروپاست که از  ارزش‌های دموکراتیک و حقوق بشری با پرداخت بهایی سنگین دفاع میکند.

 خانم رجوی افزود: امروز قیام‌های مردم ایران و رویارویی جوانان و کانون‌های شورشی و شبکه‌های اجتماعی سازمان مجاهدین خلق ایران، رژیم را وارد فاز سرنگونی کرده‌اند. در چنین شرایطی اتحادیه اروپا باید در کنار مردم ایران قرار بگیرد.

 شخصیتهای شرکت کننده در کنفرانس برلین از مواضع اصولی و شجاعت پروفسور ویدال کوادراس در نبرد خونینش با دیکتاتوری دینی در ایران برای آزادی تجلیل کردند.     

عملیات تصویر نگاری کانونهای شورشی  .

 تصاویری از فعالیتهای کانون‌های شورشی در زاهدان   .

لطفا به اشتراک بگذارید: