سیل و ویرانی در استانهای جنوبی کشور به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان

سیل و ویرانی در استانهای جنوبی کشور به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان در غیاب حضور نیروهای امدادی حکومتی هم‌چنان به هم‌میهنمانمان خسارت وارد می‌کند. در قصرقند هموطنان خود اقدام به باز کردن راه‌ها با وسایل ابتدایی و امدادرسانی کرده‌اند.

انگلیس روز پنجشنبه در واکنش به حمله پهپادی و موشکی رژیم ایران به اسراییل در اوایل ماه جاری، تحریم‌های جدیدی را علیه صنایع پهپاد نظامی رژیم اعلام کرد.

سایت دولت انگلستان اعلام کرد، پس از حمله رژیم ایران به اسراییل در ۲۵فروردین، انگلیس در اعلام آخرین تحریم‌ها علیه ایران به آمریکا و کانادا می‌پیوندد.

این نام‌گذاریها افراد و شرکت‌های درگیر در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین ایران را پس از تحریم‌های نظامی هفته گذشته هدف قرار می‌دهند.

کانادا، روز پنجشنبه به آمریکا و انگلستان پیوست و مجموعه جدیدی از تحریم‌ها را علیه صنایع پهپادی و موشکی رژیم ایران اعلام کرد. سایت وزارت‌خارجه کانادا می‌نویسد: رژیم ایران به تهدید صلح و امنیت بین‌المللی از طریق فعالیت‌های بی‌ثبات کننده متعدد در منطقه خاورمیانه و فراتر از آن ادامه می‌دهد. رژیم ایران هم از طریق نیروهای مسلح خود و هم از طریق حمایت از نیروهای نیابتی خود تهدیدی برای منطقه است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: آمریکا ۱۶ شرکت و ۸ شخص، ۵ فروند شناور و یک فروند هواپیما را که تجارت غیرقانونی و فروش پهپاد را در حمایت از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رژیم ایران و توسعه و تهیه پهپاد این رژیم تسهیل کرده‌اند، تحریم کرد.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: وزارت دفاع رژیم ایران با تکثیر پهپادها برای نیروهای نیابتی تروریست به بی‌ثبات‌سازی منطقه و جهان ادامه می‌دهد.

آمریکا، در هماهنگی نزدیک با شرکای انگلیسی و کانادایی خود، به استفاده از تمام ابزارهای موجود برای مقابله با کسانی که فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران را تأمین مالی می‌کنند، ادامه خواهد داد.

رئیسی جلاد، رئیس‌جمهور شش کلاسه خامنه‌ای به‌طور مضحکی اعتراف کرد:

در برنامه‌ریزی دولت ما گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد اگر ایجاد می‌شد ما الآن با مشکل مواجه نبودیم

پاسدار رادان سرکرده کل نیروهای سرکوبگر انتظامی، به جنگ گرگها در درون نظام اعتراف کرد و گفت: مردم بدانید ۳۲ دستگاه مسئول راه‌کارهای اجرایی حجاب و عفاف بوده که اگر به این تکالیف خودشان عمل می‌کردند ما امروز شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان نبودیم. حالا عمل نمی‌کنند بعضی‌هاشان طلبکار هم می‌شوند

لطفا به اشتراک بگذارید: