پاسدار وحیدی ـ اجرای حجاب یک دستور قانونی است

پاسدار وحیدی وزیر کشور رئیسی جلاد از اقدامات سرکوبگرانه علیه زنان به بهانه آخوند‌ساخته بدحجاب حمایت کرد و مدعی شد: اجرای حجاب یک دستور قانونی است؛ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند. وی افزود: اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود.

خبرگزاری فرانسه گزارش کرد، وزارت‌خارجه آرژانتین روز سه‌شنبه اعلام کرد که آرژانتین از انترپل خواسته است تا وزیر کشور ایران را به‌خاطر بمب‌گذاری سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینوس آیرس که منجر به کشته شدن ۸۵ نفر شد، دستگیر کند.

این وزارتخانه در بیانیه‌یی اعلام کرد: احمد وحیدی، وزیر ایرانی، بخشی از هیأتی از تهران است که هم‌اکنون از پاکستان و سریلانکا بازدید می‌کند و انترپل به درخواست آرژانتین هشدار قرمزی برای دستگیری وی صادر کرده است.

خبرگزاری فرانسه افزود: آرژانتین هم‌چنین از این دو دولت خواسته است که وحیدی را دستگیر کنند.

به گزارش فاکس نیوز، چهار ایرانی روز سه‌شنبه به اتهام مشارکت در یک کمپین چند ساله «عملیات سایبری مخرب» که وزارت‌خارجه و خزانه‌داری، پیمانکاران دفاعی و دو شرکت در نیویورک را هدف قرار داده بود، متهم شدند.

دادستان کل آمریکا گفت: «فعالیت جنایتکارانه از ایران تهدیدی جدی برای امنیت ملی آمریکا است».

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ۴فرد و ۲شرکت مرتبط با فرماندهی سایبری سپاه پاسداران را نامگذاری کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز تحریم‌ها شامل مهرسام اندیشه، سازنیک و سایرین است که به‌عنوان شرکتهای پوششی سایبری سپاه پاسداران، فعالیت می‌کنند.

وزارت‌خارجه استونی کاردار رژیم ایران در این کشور را احضار کرد. سایت وزارت‌خارجه استونی نوشت: وزارت‌خارجه استونی، ضمن محکوم کردن توقیف کشتی، خواستار آزادی شهروند استونی در کشتی توقیف شده در ۱۳ فروردین در تنگه هرمز شد.

در حالی که روزانه شاهد گسترش فقر مطلق در جامعه هستیم، سایت حکومتی دیده‌بان ایران، هزینه‌های جنگ‌طلبی رژیم را برملا ساخت و نوشت: رژیم در سال ۲۰۲۳ مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار صرف هزینه‌های نظامی کرده است. این عدد نسبت به سال ۲۰۲۲ شش دهم درصد افزایش یافته است.

در جنگ گرگها رحمت‌الله نوروزی عضو مجلس ارتجاع به وزیر بهداشت رژیم حمله کرد و گفت: آقای وزیر بهداشت بروید تو داروخانه‌ها و بیمارستانها مردم دارند با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند ۶۵ درصد افزایش هزینه‌های دارو و درمان آقای وزیر دارید چکار می‌کنید شیر خشک نیست دارید چکار می‌کنید.

از سوی دیگر، به اعتراف رئیس سازمان نظام پرستاری رژیم، بیمارستانهای کشور با کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار مواجه است.

لطفا به اشتراک بگذارید: