پیام نوروزی کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران

کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در پیام نوروزی خود، استقبال بی‌سابقه مردم کردستان از نوروز و سال نو را پیامی برای ادامه مبارزه و مقاومت در برابر دیکتاتوری آخوندی و اثبات این حقیقت دانسته است که مردم کرد از شکنجه، اعدام و تهدید هراسی ندارند. مردم قهرمان کرد بار دیگر با شهدا و پیشمرگان قهرمان کرد تجدید عهد کردند که به مبارزه خود برای رهایی و آزادی و علیه رژیم فاسد، جنایتکار و دیکتاتور ادامه خواهند داد. در سالی که گذشت، مردم ایران به‌ویژه مردم کرد با ادامه مبارزات خود علیه رژیم آخوندی و تداوم انقلاب زندگی، فداکاری و پیروزی خود، راه رهایی و آزادی را زنده نگه‌داشتند.

وی می‌افزاید:

اگر چه مقامات این رژیم دیکتاتوری برای حفظ قدرت خود از خشن‌ترین و بی‌رحم‌ترین اشکال سرکوب، شکنجه و اعدام فعالان و گسترش ماشین ترور در داخل کشور و کشورهای منطقه و به‌ویژه عراق و اقلیم کردستان و موشک‌باران کردن مردم بی‌دفاع و شهادت دهها نفر استفاده کرده‌اند، اما نتوانستند جلوی استمرار توده‌های آزادیخواه ایران و کردستان برای یک انقلاب همه‌جانبه را بگیرند و به آن پایان دهند. مردم ایران با تحریم انتخابات مجلس آخوندها و خبرگان، مذاکره با رژیم آخوندی و هم‌چنین رد کردن پسر شاه (شعار نه شاه نه شیخ جنایتکار) دو گزینه را نامناسب و بر ضد منافع مردم ایران معرفی کردند و یکبار دیگر نامشروع بودن رژیم آخوندی و رد کردن هر جریان دیکتاتوری دیگر را مورد تأکید قرار دادند.

دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در پیام تبریک نوروزی خود خطاب به هموطنان و مبارزان راه آزادی افزوده است:

فرزندان شما در صفوف سازمان خبات با تعهد به فلسفه مبارزه ملی، فلسفه ملی که برای همه اقشار جامعه کردی تلاش می‌کند و برای رفع اختلافات و مشکلات بین جوامع جامعه کردی دارد، مسیر و اعتقادی که برای ایجاد روحیه تعاون، اتحاد و همبستگی همه باورها برای کردستان آزاد و آباد و برای رسیدن مردم کرد به حقوق و کرد بودن تلاش می‌کند که هیچ طبقه و گروهی به بهانه عقیده، نژاد، مذهب. به حاشیه رانده نشود و باید از برنامه‌ها و سیاست‌های اشتباه آغاز جنبش حقوق مردم کرد که جامعه کردی را دچار تفرقه و درگیری و نفاق بین مردم کرد، جلوگیری کنیم.

کاک بابا شیخ حسینی تأکید می‌کند: کردستان میهن کل مردم است با همه اعتقاداتشان و باید تلاش مؤثری کرد تا هیچ حزب و هیچ مرجعی نتواند به بهانه داشتن یک اعتقاد خاص، درگیری و نفاق ایجاد کند و بخشی از مردم را برای اهداف و افکار گروهی خود به کار بگیرد.

بی‌تردید ضامن موفقیت فلسفه و اندیشه ملی ریشه‌دار که همگان را به خدمت به کردستان و آرمانهای ملی ترغیب می‌کند خود مردم کرد است خود اقشار توده‌های مردم هستند. روشن است که با در پیش گرفتن خط ملی و میهنی از به هدر دادن نیرو و توان مردم کردستان جلوگیری می‌شود و هم‌چنین از توطئه‌چینی دشمنان کرد جلوگیری خواهد شد.

دبیرکل این سازمان در قسمت پایانی پیام نوروزی خود می‌گوید:

سازمان خبات در سال جدید ۱۴۰۳ به مبارزه پیگیرانه و همکاری و هم‌صدایی با نیروهای مبارز کردستان و هم‌چنین استمرار هم‌پیمانی با سازمان مجاهدین خلق ایران ادامه خواهد داد و روی مبارزه انقلابی برای سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری یک حکومت دموکراتیک در ایران تأکید می‌کند که ثبات و آبادی و حقوق خلقهای ایران و مردم کردستان را تأمین نماید.

مبارزه و همکاری و همبستگی خود با نیروهای مبارز کردستان ادامه خواهد داد و هم‌چنین با ادامه اتحاد با سازمان مجاهدین خلق ایران و پافشاری بر مبارزه انقلابی خود برای سرنگونی رژیم آخوندی اصرار دارد. در تأمین ثبات، رفاه و حقوق مردم ایران و کرد.

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: