This browser does not support the video element.

حرکتهای اعتراضی مردم به‌جان آمده علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

 

غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین روز یکشنبه در شهرهای تهران، مشهد، رشت و ابهر تجمع و اعتراض کردند.


در تهران بیش از دو هزار نفر از غارت شدگان از ساعت 10 صبح در مقابل بانک مرکزی تجمع کردند. آنها که بنرهای بزرگی در دست داشتند شعار می دادند:‌زیر بار ستم نمی کنم زندگی . مردم غارت شده که خواستار سپرده های خود هستند از ساعت 12 در خیابان میرداماد راهپیمایی کردند و خواهان حمایت مردم بودند.


در رشت از صبح روز یکشنبه غارت شدگان این موسسه وابسته به سپاه پاسداران در مقابل شعبه کاسپین تجمع کردند و علیه کارگزاران رژیم شعار دادند.


در ابهر نیز مردم غارت شده تجمع اعتراضی برگزار کردند.


در مشهد نیروی سرکوبگر انتظامی در وحشت از گسترش تجمع اعتراضی مردم سعی در متفرق کردن و حتی دستگیری معترضین را داشت که با اتحاد مردم روبرو شد و نتوانست کسی را دستگیر کند.


در همین حال غارت شدگان موسسه ثامن‌الحجج برای تجمع و اعتراض در روز چهارشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۰۳۰صبح مقابل دفتر آخوند روحانی فراخوان دادند و اعلام کردند پس از تجمع به سمت ساختمان قوه‌قضائیه رژیم راهپیمایی اعتراضی خواهند داشت.


 


طی روزهای شنبه و یکشنبه ، مردم به ستوه آمده از چپاول رژیم، در شهرهای مختلف تجمعات اعتراضی برگزار کردند.


در تهران ، دندانپزشکان و کارکنان و اپراتورهای پست های فشارقوی برق، در پارس آباد مغان فارغ التحصیلان رشته پرستاری، در بندرعباس کارگران شرکت کشتی‌سازی بحر گستر ، و در شیراز و یزد رانندگان تاکسی، علیه پایمال شدن حقوق شان و سیاست های میهن بر باد ده رژیم آخوندی دست به اعتراض زدند.

لطفا به اشتراک بگذارید: