This browser does not support the video element.

اعدام زندانی سیاسی اهل سنت سید جمال موسوی –شورای ملی مقاومت

دژخیمان خامنه ای روز چهارشنبه سیدجمال موسوی زندانی سیاسی اهل سنت و از هموطنان کرد را در زندان گوهردشت کرج اعدام کردند.


رژیم آخوندی در همین روز یک زندانی دیگر را نیز در گوهر دشت بدار آویخت در زندان ارومیه نیز یک زندانی اعدام شد.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در باره اعدام سید جمال موسوی که در اولین روزهای تشکیل دولت جدید آخوند روحانی به اتهام آخوند ساخته محاربه و پس از تحمل 9 سال زندان صورت گرفت، اطلاعیه یی صادر کرد.


در این اطلاعیه آمده است :دژخیمان سیدجمال موسوی را روز ۲۵ مرداد به بهانه اعزام به بیمارستان از سالن ۲۱ بند هفت زندان گوهردشت خارج ساختند و او را طی یک هفته در حالی که دست و پایش در زنجیر بود در سلول انفرادی نگه داشتند. او را تهدید کرده بودند که در صورت درز دادن اطلاعات داخل زندان حکم اعدامش زودتر اجرا خواهد شد.


اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت می افزاید : سیدجمال موسوی ساعاتی قبل از اعدام در حالی که دستان و پاهایش از آثار زنجیر خونین و مجروح بود برای زهر چشم گرفتن از سایر زندانیان به بند عمومی بازگردانده شد و سپس برای اجرای حکم اعدام مجددا به سلول انفرادی منتقل و در سحرگاه امروز حلق آویز شد.


همزمان ۲۱ زندانی سیاسی دیگر که به سالن ۱۰ بند ۴ زندان گوهردشت تبعید شده اند چهارمین هفته اعتصاب غذای خود را سپری میکنند. آنها به انتقال خود به این محل و فشارها و محدودیتهای روز افزون و تخریب و مصادره اموالشان معترضند.


مقاومت ایران با تسلیت به خانواده و دوستان سید جمال موسوی و به مردم سنندج و کردستان، عموم جوانان را به اعتراض علیه اعدام و حمایت از زندانیان سیاسی و خانواده اعدام شدگان فرا میخواند و خواستار محکومیت رژیم آخوندی از سوی جامعه جهانی بویژه دبیرکل، کمیسر عالی حقوق بشر، شورای حقوق بشر و شورای امنیت ملل متحد است.

لطفا به اشتراک بگذارید: