This browser does not support the video element.

بحران درونی رژیم بر سر شکست برجام – حمله احمد خاتمی به روحانی

آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع، درباره نتایج برجام برای نظام آخوندی گفت: نتیجه مذاکرات جز کاهش تعداد سانتریفیوژها و بتن ریختن در رآکتور اراک چه بود؟ دوباره هم، با وجود این همه امتیازهایی که ایران به آنها داد ایران را تحریم کردند.


وی افزود: سلفی گرفتن نمایندگان با موگرینی در واقع زیرپا گذاشتن ارزشهای (نظام) بود.

 

رسانه‌های باند روحانی هشدار دادند که اگر رژیم نتواند سرمایه‌های خارجی را جلب کند، «احتمال سقوط وجود دارد».

روزنامه حکومتی جهان صنعت نوشت: اکثریت بیکاران جوان ایرانی، کسانی هستند که تحصیلات دانشگاهی دارند. برای اینکه این لشکر انبوه بیکار عصیان‌زده نشوند, بایستی وارد سرمایه گذاری خارجی شد در حال حاضر پس‌اندازکنندگان خارجی حاضر نیستند سرمایه خود را به جایی ببرند که ریسک در آن بالاست.

این روزنامه افزود: اگر سرمایه‌گذاران خارجی نیایند, احتمال سقوط وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند از وقوع این احتمال جلوگیری کند. مرد میدان شجاعت این روزها کسی است که بتواند گامی در مسیر جذب سرمایه خارجی بردارد.

 

رحمانی فضلی، وزیر کشور آخوند روحانی که در مجلس رژیم سخنرانی می‌کرد با اشاره به شقه درونی حکومت، از سپاه پاسداران، بسیج، ارتش، رادیو و تلویزیون رژیم، درخواست کرد در نمایشهای انتخاباتی و مدیریت بحران و شورای امنیت با وزارت کشور هماهنگ شوند.

وی هم‌چنین در مورد بحرانهای داخلی و خارجی رژیم گفت: بعنوان وزیر پیشنهادی که باید موضوعات منطقه‌ ای و ناحیه‌ ای مردم را پیگیری کنم، می گویم سیاست خارجی ما دنباله سیاست داخلی است و تعامل این دو ناگسستنی است. مناطق مرزی ما تماما دچار عدم توازن هستند, بقیه مناطق کشور هم با چنین مسائلی مواجه هستند, باید بتوانیم این مشکل را حل کنیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: